مجازات حبس برای مخدوش کردن پلاک خودرو همه مردم در معرض پرتوهای فرابنفش هستند + اثرات یو وی و راه مقابله تصادف ۲ خودروی سواری در محور مشهد-نیشابور با ۸ مصدوم تغییر الگوی باروری کشور در کوتاه‌مدت نجات چهار شهروند از حریق منزل در خیابان امامت مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) مرگ ۳۵ ایرانی بر اثر تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا هشدارهای ایمنی آتش نشانی مشهد برای پیشگیری از حریق در گرمترین روز‌های سال پیش‌بینی هواشناسی مشهد تا ۹ مرداد ۱۴۰۳ برنامه‌های سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید| دزدها در کمین یک فرصت معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در سبزوار ساعت فعالیت ادارات و بانک های مشهد و خراسان رضوی در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد + جزئیات گرمای مشهد نگران کننده نیست تولید گوشت حلال غیرحیوانی در کشور خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اپلیکیشن «تأمین‌من» آخرین اخبار از وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) گرما در خراسان رضوی به بالاترین حد خود در یک سال اخیر می‌رسد (۵ مرداد ۱۴۰۳) سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه | ۷ نفر مصدوم شدند (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین از فردا شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) | میزان افزایش قیمت‌ها مشخص نیست زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند

  • کد خبر: ۱۹۸۷۵۴
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد: دانشجویان به امید و انگیزه نیاز دارند
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: آنچه امروز دانشجویان نیاز دارند و مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، امید و انگیزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد ضابط امروز، ۱۵ آذرماه، در نشست پرسش و پاسخ به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو که در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: اگر قرار است وزارت اقتصاد ما مسئولیت سیاست‌گذاری، هماهنگ کردن و جهت دادن باشد، ما از دانشگاهیان و دانشجویان چه انتظاری باید داشته باشیم؟ آنچه الان دانشجویان نیاز دارند و عمدتا فرمایشات مقام معظم رهبری هم هست، امید و انگیزه است.

وی افزود: دانشجو می‌خواهد بداند بیرون از دانشگاه چه خدمتی می‌کند و جایگاه وی در اقتصاد کلان کشور کجاست؟ اگر ما به عنوان دانشگاه می‌خواهیم در اقتصاد ورود کنیم راه آن اقتصاد دانش‌بنیان است. نوع کار فارغ‌التحصیلان باید از ارزش افزوده بالا برخوردار باشد که دانشگاه فردوسی برای این موضوع برنامه دارد و این برنامه کوتاه‌مدت نیست.

ضابط با بیان اینکه مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی را سال ۱۴۰۰ گرفتیم، عنوان کرد: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها انجام و شروع شد. ممکن است در این فضای بودجه‌ای توسعه فیزیکی زیادی را ببینید، اما حوزه نوآوری در حال کار است. ما به دنبال این هستیم که کل عرصه دانشگاه فردوسی عرصه پارک علم و فناوری باشد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۰ شرکت فناور در دانشگاه فردوسی مستقر هستند که برنامه داریم به ۱۰۰۰ شرکت برسد. در چنین فضایی باید سالی ۲۰۰ شرکت به پارک بیایند، ۱۰۰۰ فارغ‌التحصیل ما در پارک مشغول شده و ۱۰۰۰ نفر از پارک فارغ‌التحصیل و خارج شوند. دانشجویان از ابتدای تحصیل برنامه دارند تا رشد کنند و به فضای دانش‌بنیان برسند که برای خود کار کنند و در اقتصاد کشور موثر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->