پلمب نانوایی متخلف در مشهد | آغاز دور جدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) حواشی چای دبش ادامه دارد | دریافت ۱۴۳ وام فقط از یک بانک دولتی (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) گزارش جدید از بحران قطعه‌سازی | بدهی ۱۱ میلیاردی سایپا روی میز ۵ سال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس | ۳ بار رفت و برگشت یک طرح بین مجلس و شورای نگهبان در ۲ سال جولان لوازم جانبی تقلبی موبایل در بازار | تفاوت بین نمونه اصلی و تقلبی برای خریدار تقریبا غیرممکن است کاهش چراغ‌خاموش ارائه تسهیلات بانک‌ها در خراسان رضوی قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی، (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد مزایده ۶ هزار میلیاردی کالای تملیکی با عرضه خودروی داخلی و خارجی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت
سرخط خبرها

پیش بینی درآمد شرکت‌های هواپیمایی به رکورد ۹۶۴ میلیارد دلار

  • کد خبر: ۱۹۸۸۹۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
پیش بینی درآمد شرکت‌های هواپیمایی به رکورد ۹۶۴ میلیارد دلار
پیش‌بینی می‌شود که تردد مسافران هوایی در سال آینده به رکورد تاریخی ۴.۷ میلیارد نفر برسد که از سطح ۴.۵ میلیاردی قبل از همه‌گیری ویروس کرونا فراتر خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) پیش‌بینی کرد که صنعت خطوط هوایی در سال ۲۰۲۴ درآمدی بی‌سابقه به میزان ۹۶۴ میلیارد دلار خواهد داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷.۴ درصد افزایش ثبت کرده است.

یاتا طی بیانیه‌ای اعلام کرد، با این حال، انتظار می‌رود که سود خالص در سطح جهانی در هر دو سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بسیار کمتر از هزینه سرمایه باشد.

انتظار می‌رود سود خالص این صنعت در سال ۲۰۲۴ به ۲۵.۷ میلیارد دلار برسد که از ۲۳.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ بیشتر است.

پیش‌بینی می‌شود که تردد مسافران هوایی در سال آینده به رکورد تاریخی ۴.۷ میلیارد نفر برسد که از سطح ۴.۵ میلیاردی قبل از همه‌گیری ویروس کرونا فراتر خواهد رفت.

با افزایش هزینه‌های استقراض در سطح جهانی برای مبارزه با نرخ تورم پایدار، بازده سرمایه سرمایه‌گذاری شده در هر دو سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به میزان چهار درصد از هزینه سرمایه عقب‌تر خواهد بود.

یاتا پیش‌بینی کرد که سود عملیاتی صنعت هواپیمایی در سال آینده به ۴۹.۳ میلیارد دلار و در سال جاری ۴۰.۷ میلیارد دلار برسد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود هزینه‌های صنعت هواپیمایی با ۶.۹ درصد افزایش به ۹۱۴ میلیارد دلار برسد.

انتظار می‌رود حجم محموله‌ها که در طول دوره همه‌گیری ویروس کرونا افزایش قابل‌توجهی داشته است، در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به ترتیب ۵۸ و ۶۱ میلیون تن باشد.

ویلی والش، مدیر کل یاتا گفت: سرعت بهبود فوق‌العاده بوده است؛ با این حال به نظر می‌رسد که این همه‌گیری برای حمل و نقل هوایی حدود چهار سال هزینه داشته است. چشم‌انداز نشان می‌دهد که از سال ۲۰۲۴، می‌توانیم انتظار الگوهای رشد نرمال‌تری هم برای مسافر و هم برای بار داشته باشیم.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->