مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرصت مجدد برای ثبت اعتراض معلمان به رتبه‌بندی (۳۰ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۳۴۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
فرصت مجدد برای ثبت اعتراض معلمان به رتبه‌بندی (۳۰ آذر ۱۴۰۲)
معاون وزارت آموزش و پرورش از فعال شدن مجدد سامانه رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: در این مرحله افرادی که قبلاً اعتراض خود را ثبت نکرده‌اند، فرصت ثبت درخواست دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی فرهادی درباره رتبه‌بندی معلمان و فراهم شدن امکان مجدد برای ثبت اعتراضات فرهنگیان اظهار کرد: رتبه‌بندی یک فرایند است و معلمان باید در نظمی مشخص در طول سال بتوانند تقاضای ارتقای رتبه داشته باشند بنابراین به فواصل مختلف اطلاع‌رسانی انجام خواهیم داد و سامانه رتبه‌بندی معلمان به آدرس https://rtb.medu.ir/ مجدد باز می‌شود تا بتوانیم به درخواست‌های جدید و اعتراضات آن‌ها رسیدگی کنیم.

وی افزود: رتبه‌بندی باید بیانگر شاخص‌های عملکرد و سنجه‌های مشخص برای تعیین شایستگی‌های معلمان باشد بنابراین بعد از اینکه به اعتراضات رسیدگی شد، آموزش و پرورش باید مجدد آیین‌نامه رتبه‌بندی را بعد از دو سال بازنگری کند و در اینجا نحوه رسیدگی به ارتقای رتبه معلمان هم مشخص می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه برخی معلمان خواستار اصلاح پرونده خود هستند به عنوان مثال فراموش کرده‌اند که فارغ التحصیل بودن از دانشگاه فرهنگیان را ثبت کنند، متذکر شد: با حجم بسیاری از پرونده رتبه‌بندی به تعداد ۹۰۰ هزار معلم مواجه هستیم و نهایت سالانه یک‌بار بتوانیم به تقاضای افراد رسیدگی کنیم بنابراین معلمان باید هنگام بارگذاری مدارک و اسناد خود دقت لازم را انجام می‌دادند؛ ارتقای رتبه یک امر کاملاً تخصصی است و نمی‌توان دائم رتبه معلمان را تغییر داد.

فرهادی با اشاره به اینکه در فواصل زمانی مشخص که در آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان تعیین می‌شود، این فرصت به معلمان داده می‌شود تا بتوانند به رتبه خود اعتراض کنند، گفت: در فاز جدید که سامانه رتبه‌بندی معلمان مجدد فعال می‌شود افرادی که قبلاً اعتراض خود را ثبت نکرده‌اند و افرادی که اصلاً رتبه کسب نکرده‌اند، فرصت ثبت درخواست دارند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->