سرخط خبرها

آتش بازی فرش آرا در مشهد جمعه (اول دی ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۱۴۴۳
  • ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
  • ۱
آتش بازی فرش آرا در مشهد جمعه (اول دی ماه ۱۴۰۲)
تیم فوتسال فرش آرای مشهد با ۷ گل مهمان خود تیم ایرالکوی اراک را بدرقه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته شانزدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر فوتسال ایران، عصر امروز (جمعه اول دی ماه ۱۴۰۲) با مسابقه تیم‌های فرش آرای مشهد و ایرالکوی اراک در مشهد شروع شد.
شاگردان محسن حسن زاده که این فصل فوتسال زیبا و قابل قبولی ارایه می‌دهند، امروز هم موفق شدند در همان نیمه اول کار حریف سرسخت کوش اراکی را یکسره کنند. البته درخشش علی نیکنام گلر ملی‌پوش فرش آرا هم در این نیمه قابل ستایش بود و یکی از دلایل اصلی رقم خوردن این نتیجه بود.
۳ گل زرد پوشان مشهدی و بسته نگهداشتن دروازه این تیم باعث شد تا محمود خوراکچی برای نیمه دوم تقریبا انگیزه‌ای نداشته باشد.
ایرالکوی اراک که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم خیلی زود دست به پاورپلی زد و در حالی که هنوز ۱۶ دقیقه به پایان مسابقه مانده بود ریسک این سبک بازی را قبول کرد. اتفاقی که جواب نداد و در اولین حرکت با شکست روبرو شد تا سعید سروری بعد از توپ ربایی در میانه زمین سجاد امانی را جلوی دروازه خالی صاحب توپ کند و گل چهارم فرش به ثمر برسد.


در ادامه و با اخراج یک بازیکن ایرالکو، تیم مهمان مجبور شد با یک بازیکن کمتر بازی کند و قبل از اینکه محدودیت زمانی این تیم تمام شود فرش آرا توسط حامد عبداللهی گل پنجم را هم وارد دروازه کرد. بعد از این گل اراکی‌ها به شدت به داوری اعتراض کردند و معتقد بودند محدودیت زمانی این تیم قبل از گل به پایان رسیده است.
پاورپلی بازیکنان اراک ادامه داشت و این تیم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بازیکنان فرش آرا که هنوز هم عطش گلزنی داشتند، بسیج شده بودند تا پای قدرت بهادری را در این بازی به گلزنی باز کنند، اتفاقی که در نهایت عملی شد و بازیکن باسابقه مشهدی موفق شد گل ششم تیمش را به ثمر برساند.
در ادامه سهم هرکدام از دو تیم یک کل دیگر بود تا بازی با نتیجه ۷ بر ۲ به سود نماینده مشهد به پایان برسد.
اما در لحظات پایانی این مسابقه اتفاق عجیبی افتاد که باعث اعتراض نصف و نیمه هواداران شد. در حالی که هنوز ۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود بازیکنان ایرالکوی اراک در زمین خودشان ایستادند و هیچ تلاشی برای کم کردن اختلاف نکردند. اتفاقی که تقریبا بی سابقه بود و همین امر باعث شد تا تماشاگران نسبت به این حرکت بازیکنان اراکی اعتراض کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعودازاراک
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
0
0
به باختت فوتستلیست های ایرالکو عدت کرده ایم اگه ببرند جای تعجب داره ،تا دیر نشده فکری به حال تیم‌بکنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->