وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

اعتراض دوباره آل‌کثیر به تصمیمات مورایس

  • کد خبر: ۲۰۱۹۹۲
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
اعتراض دوباره آل‌کثیر به تصمیمات مورایس
مهاجم ناراضی سپاهان یک‌بار دیگر اعتراض خودش را به تصمیمات سرمربی این تیم به‌صورت علنی نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شکست عجیب و غریب سپاهان حواشی و اتفاقات زیادی به همراه داشت. جدا از اخراج ۳ بازیکن این تیم در ۱۰ دقیقه پایانی بازی، تعویض‌های مورایس هم به حاشیه‌های این بازی دامن زد.

سرمربی سپاهان که در این بازی شهریار مغانلو را روی نیمکت نشانده بود، بعد از اخراج رضا اسدی، مهاجم تیمش را فراخواند تا به زمین مسابقه بفرستد. مغانلو که به خوبی مشخص بود از تصمیم سرمربی و مدت زمان کوتاه حضورش در زمین ناراضی است، در حالی که سرخودش را تکان می‌داد و زیر لب الفاظی را به کار می‌برد به این تصمیم مربی پرتغالی تیمش واکنش نشان داد.

چند هفته پیش بود که این دو چهره سپاهان با هم مشکل پیدا کرده بودند و مورایس برای چند بازی آل‌کثیر را به نیمکت میخ کرد تا از همان زمان شایعاتی درباره اختلاف این دو چهره به گوش برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->