بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنگوی نیرو‌های نظامی حماس تلفات و خسارات صهیونیست‌ها را تشریح کرد (۷ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۷۸۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
سخنگوی نیرو‌های نظامی حماس تلفات و خسارات صهیونیست‌ها را تشریح کرد (۷ دی ۱۴۰۲)
ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس پنجشنبه شب گفت: طی دو روز گذشته ۳ بالگرد اسرائیلی را هدف قرار دادیم و ۸۲۵ خودروی زرهی دشمن را نیز منهدم کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده افرود: نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را در مسیر زوال و نابودی قرار داد. وی اضافه کرد:دهه‌ها است که برای دفاع از ملت فلسطین می‌جنگیم تا اینکه در نهایت به نبرد طوفان الاقصی رسیدیم.

وی ادامه داد: به مبارزه و آماده‌سازی نیروهایمان ادامه دادیم، زیرا می‌دانستیم حق را باید گرفت.

در بخش دیگری از سخنان ابوعبید آمده که ضربه کاری به دشمن وارد کردیم و به همه دنیا گفتیم که ما ملتی هستیم که به دنبال حق و آزادی در زندگی هستیم.

ابوعبیده گفت: پس از ۸۳ روز نبرد مجاهدان ما در میدان همچنان در حال رویارویی با دشمن هستند.

وی تصریح کرد: ما به خاطر ملت خود می‌جنگیم و مجاهدان ما عملیات ویژه را از طریق بازاستفاده موشک‌های منفجر نشده دشمن اجرا کردند.

ابوعبیده اظهار کرد: تصاویر زیادی را که در هدف قرار دادن نیرو‌ها و ادوات جنگی دشمن توسط مبارزان قسام پخش کردیم و این تازه بخشی ناچیز است.

وی با تکرار سخنان مقامات فلسطینی خاطرنشان کرد: اولویت ما توقف جنگ و جنایات دشمن است و هیچ چیز دیگری بر توقف جنگ در غزه اولویت ندارد.

ابوعبیده تصریح کرد: تا توقف کامل جنگ در غزه هیچ توافقی را برای مبادله اسرا نخواهیم پذیرفت.

وی ادامه داد: این پایداری و مقاومت ملت و مجاهدان فلسطینی بود که توطئه و جنایات دشمن را به شکست کشاند. سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: ملت ما سربلند از این نبرد بیرون خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دنیا اکنون یا در نقش یک جنایتکار ظالم است یا تماشاگری که عاجز و درمانده است، افزود: در ایام جنگ مبادله اسرا بی‌معنی است و اولویت ما توقف جنگ است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->