۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۴۶ درصدی تمامی کالا‌ها در فروشگاه‌های منتخب «شهرما» از عید قربان تا عید غدیر در مشهد تشدید نظارت بر مراکز کشتارگاه دام در روز عید قربان | فعالیت مراکز عرضه دام از ساعت ۴ صبح خواهد بود ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، سه‌راه خیام و بولوار امام‌خمینی(ره) (۲۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

باغگلی: اعطای نشان مشهد سالانه ادامه خواهد داشت

  • کد خبر: ۲۰۳۵۵۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
باغگلی: اعطای نشان مشهد سالانه ادامه خواهد داشت
رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سنت اعطای نشان مشهد ادامه خواهد داشت و سالانه از افراد موثر در هشت محور تقدیر خواهد شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی امروز، ۱۱ دی‌ماه، در اولین رویداد اعطای نشان مشهد که در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: سال‌هاست تلاش برای اهدای نشان مشهد به شهروندان اثرگذار در مدیریت شهری در شورا آغاز شده و در دوره‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته اما به دلایلی اجرا نشده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در دوره ششم این برنامه به وقوع پیوست و افتخار داریم امروز در خدمت عزیزانی باشیم که فرایند مدیریت شهری را تسهیل کردند. یکی از دلایلی که موجب شده تا امروز اجرای این برنامه با دشواری مواجه شود این بوده که مشهد شهر بزرگان است. در مشهد افتخارات زیادی داریم، بزرگان، حکیمان، ادبا و شعرای زیادی در هویت‌سازی شهر موثر بودند که این انتخاب را برای ما سخت می‌کرد.

باغگلی افزود: در عین حال که در تمام دوره‌ها مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های زیادی انجام دادند اما بزرگ‌مردان و بزرگ‌زنانی بودند که اثرات زیادی داشتند. امسال در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) این فرصت را پیدا کردیم تا از عزیزانی که در هویت‌یابی شهر مشهد موثر بودند سپاس‌گذاری کنیم. این سنت ادامه خواهد داشت و سالانه از افراد موثر در هشت محور تقدیر خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->