ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی: فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف رویکرد اصلی ماست+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۳۸۴۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی: فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف رویکرد اصلی ماست+ فیلم
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: رویکرد اصلی ما فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم و تربیت، علم و فناوری، کار و اشتغال، سلامت‌محور بودن این عرصه‌ها و ورزش به عنوان یک عرصه مجزا و مستقل است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیوا خوش‌نسب امروز، ۱۳ دی‌ماه، در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان که در سالن صبای صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: کنگره بانوان تأثیرگذار در ساحت علم و فرهنگ با هدف جلادادن به دنیایی که زنان در آن زیستن را به عطوفت مهر مادری، شکوه همسری و عظمت زنانگی مزین کرده‌اند، رویکردی ویژه را برای خود انتخاب کرده است.

وی بیان کرد: امروز در خدمت افرادی هستیم که در سامانه ثبت‌نام کردند، به محض به پایان رسیدن فرایند داوری‌ها در ۱۳ دی، نتایج را اعلام خواهیم کرد. رویکرد اصلی ما فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم‌وتربیت، علم و فناوری، کار و اشتغال، سلامت‌محور بودن این عرصه‌ها و ورزش به عنوان یک عرصه مجزا و مستقل است.

خوش‌نسب عنوان کرد: امیدواریم با شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف در ادامه شاهد تشکیل دبیر‌خانه دائمی رویداد زنان تأثیرگذار در استان و سطح کشور باشیم و از افرادی که در عرصه‌های مختلف شناسایی شدند در حوزه حل مسئله و اولویت‌های مزیت‌دار استان استفاده بهینه کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: اگر زنان هنر ذاتی خود هم الگو بودن و هم الگوسازی را در جامعه و خانواده موردتوجه قرار دهند می‌توانیم به نقش بی‌بدیلی که امامین انقلاب به زنان استناد کردند، برسیم. امامین انقلاب فرمودند زنان به صورت ویژه می‌توانند مباحث مختلف را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کردند اینکه روز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن نام‌گذاری شده مسئولیت ما زنان را چندین برابر کرده است. امیدوارم در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و تعالی زن مسلمان در تمامی عرصه‌ها موفق باشید. حیثیتی که خداوند در زنان قرار داده مقامی معنوی است که مثال‌زدنی نیست و در نوع خود یکی از افتخارات خلقت ما زنان است، امیدوارم قدر این تفاوت خلقت را بدانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->