۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد
سرخط خبرها

رشد ۴۲درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌های خراسان رضوی (۱۷ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۶۶۶
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
رشد ۴۲درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌های خراسان رضوی (۱۷ دی ۱۴۰۲)
مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خراسان رضوی طی ۹ ماهه سال‌جاری ۴۲ درصد رشد دارد.

شاکر رضا مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته از سال جاری بیش از ۳۵ هزارمیلیارد ریال عوارض پرداختی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده محقق شده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه امسال از محل مشارکت مردم استان در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، بالغ بر ۳۵ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان به صورت مستقیم واریز شده است در صورتی که در مدت مشابه سال قبل ۲۵ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمد‌های حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏‌ها و دهیاری‌ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر یا منطقه‌ای صرفا برای عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌شود که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمد‌های مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

مریدی با اشاره به اینکه یک درصد از درآمد ارزش افزوده به بخش سلامت اختصاص می‌یابد، گفت: یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده تحت عنوان مالیات سلامت به پوشش درمان افراد ساکن در روستا‌ها و شهر‌ها و جامعه عشایری، تکمیل و تامین تجهیزات بیمارستانی و مراکز بهداشتی و درمانی با اولویت بیمارستان‌های مناطق توسعه نیافته، ارتقای سطح بیمه بیماران صعب‌العلاج و افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی خارج از روستا‌ها و شهر‌ها به وزارت بهداشت و درمان تخصیص می‌یابد که نقش موثری در طرح تحول سلامت ایفا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->