یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه

  • کد خبر: ۲۰۷۱۰۶
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه
باشگاه پرسپولیس در اولین خرید زمستانی خود موفق عبدالکریم حسن قطری را جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرخ‌پوشان پایتخت که مدتی است مذاکرات خود با بازیکنان پیشنهادی یحیی گل‌محمدی را آغاز کرده‌اند، پس از شکست در دوره اول مذاکرات خود با یک مدافع قطری، حالا با عبدالکریم حسن به توافق رسیده‌اند.

قرارداد عبدالکریم حسن با باشگاه پرسپولیس یک فصل و نیم است و این بازیکن قطری تا پایان فصل آتی برای سرخپوشان توپ خواهد زد.

عبدالکریم حسن، در پست مدافع چپ ۱۱۵ بازی ملی برای تیم ملی قطر دارد و قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز همراهی کرد.

حسن، سال‌ها در باشگاه السد قطر نیز حضور داشت، اما به دلیل مشکلاتی فوتبال قطر را ترک کرد و مدتی در اردن بازی می‌کرد. حالا که حسن بدون تیم مانده به جمع سرخ‌پوشان تهرانی پیوست تا رقابت تناتنگی برای پست دافع چپ میان علی نعمتی، مهدی احمدی و عبدالکریم حسن به وجود آید.

عبدالکریم حسن ۳۱ ساله، در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ جزو تیم منتخب لیگ ستارگان قطر قرار گرفت. همچنین حسن ضمن قهرمانی با تیم قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها نیز قرار گرفت.

در حالیکه باشگاه پرسپولیس هنوز خبر پیوستن عبدالکریم حسن به این باشگاه را به صورت رسمی تایید نکرده، اما گفته می‎‌شود این بازیکن قطری طی ۳ روز آینده قرارداد خود را باشگاه پرسپولیس قطعی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->