گزارشی از ششمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد (۲۰ بهمن ۱۴۰۳) | رکوردشکنی ۲۰ هزار نفری مخاطبان لولی؛ فیلمی سردرگم و کسل‌کننده ناتور دشت؛ روایتی رازآلود اما ناتمام فراخوان دوره آموزش شعر کلک خیال + لینک ثبت نام درباره فیلم «موسی کلیم‌الله(ع)» ابراهیم حاتمی‌کیا | چالش روایت تازه از قصه‌ای کهن حضور ۲۰ هزار مخاطب در ۵ شب اول جشنواره فیلم فجر در مشهد برنامه اکران روز هفتم جشنواره فیلم فجر در مشهد + جزئیات و لینک خرید بلیت (یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۳) محسن عقیلی: «خدای جنگ» فیلمی است که باید دیده شود آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۲۰ بهمن ۱۴۰۳) پاسخ ساترا به حواشی سریال تاسیان اعلام برندگان جوایز انتخاب منتقدان ۲۰۲۵ جزئیات ناگفته درباره داستان سریال تاسیان بهنوش صادقی: «مرد آرام» روایتی از امید و تلاش برای آینده‌ای بهتر است نیل ردکلیف، بازیگر فیلم هری پاتر، به فیلم به مرد اعتماد کن پیوست استقبال کم‌نظیر مردم از فیلم پیرپسر در جشنواره فجر نویسنده و پژوهشگر سینما: چالش اصلی جشنواره فجر فیلمنامه‌های ضعیف است
سرخط خبرها

تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر با دستور وزیر ارشاد

  • کد خبر: ۲۰۸۰۲۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر با دستور وزیر ارشاد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز محمدمهدی اسماعیلی دستور تشکیل ستاد رسانه‌ای جشنواره‌های فجر و رویداد‌های وزارت فرهنگ توسط مرکز روابط عمومی وزارتخانه را صادر کرد.

این دستور محمدمهدی اسماعیلی با هدف هم‌افزایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه‌ها و اهالی رسانه صورت گرفته است. بر این اساس، تسهیل در دسترسی رسانه‌ها به اخبار موثق و یک‌دست و توزیع مناسب محتوا و خبر از دیگر اهداف این دستور به‌شمار می‌رود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پیش‌روی فجر گفت: در حال حاضر هر جشنواره‌ای ستاد اجرایی مرتبط با خود را دارد، اما باید با ستاد اجرایی جشنواره‌های فجر در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌افزایی و همکاری صورت گیرد تا با راهبری بهتر، کاری در شان و متفاوت نسبت به دوره‌های گذشته انجام شود.

از آنجا که روابط عمومی مستقل با بهره‌گیری از روش‌های مناسب ارتباطی، تبلیغاتی، سمعی و بصری می‌تواند ابزار مناسبی برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر و شفافیت در ارایه اخبار و اطلاعات ایجاد کند، همکاران رسانه‌های مختلف نیز با توجه به این دستور می‌توانند موضوعات و پرسش‌های مورد نظر خود درباره جشنواره‌های مختلف این دوره را از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان روابط عمومی جشنواره‌ها پی‌گیر باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این نیز در نشست‌ها و جلسات مختلف بر شفافیت ارتباط با رسانه‌ها و دسترسی سهل و آسان به اخبار و گزارش‌های فرهنگی و هنری مرتبط با این وزارتخانه تاکید کرده و گفته بود در وزارت فرهنگ ارتباط ویژه‌ای با رسانه‌ها برقرار است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->