اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->