کمال عشق و دلدادگی | روایتی از تنها شهید اروپایی دفاع مقدس بررسی کارکرد‌های فردی و اجتماعی انفاق | کلید آرامش، ضامن امنیت مدیریت جهادی دفاع مقدس، الگویی برای جامعه امروز هم‌دست با شیطان! یک عصر معمولی یک جای غیرمعمولی اکسیر یاد خدا نماز، بیمه دنیا و آخرت | در باب عواقب ترک نماز دکلمه‌خوانی دختران نوجوان رضوی در وصف پیامبر رحمت (ص) در حرم امام رضا (ع) ماجرای حضور محرمانه مسعود پزشکیان در عملیات‌های دفاع مقدس رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: دشمنان در تلاش برای تخریب جایگاه زنان هستند آرزو‌های دست نیافتنی رژیم بعث عراق در حمله به ایران چه بود؟ استجابت به شرط «رضا» | نیم روزی جستجو در میان نامه‌های زائران ضریح بارگاه ثامن الحجج (ع) جای خالی زیستِ پیامبرانه در تبلیغات دینی ما! ویژه‌برنامه‌های جشن میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در حرم امام‌رضا (ع) مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه در مشهد برگزار شد مرد عطرآلود پیامبر (ص)؛ رحمتی فرازمانی و فرازمینی بیش از ۵۷ هکتار از حریم حرم رضوی فاقد نقشه برداری ثبتی است برگزاری اولین دوره تربیت مربی حفظ تصویری قرآن کریم کشور در مشهد
سرخط خبرها

درهای حرم مطهر رضوی بسته شد + ویدئو

  • کد خبر: ۲۱۳۲۳
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
درهای حرم مطهر رضوی بسته شد + ویدئو
درهای حرم مطهر رضوی به‌صورت موقت با هدف پیشگیری از شیوع کرونا بسته شد.
به گزارش شهرآرا نیوز؛ پس از شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور محدودیت تردد به اماکن مذهبی به ویژه حرم حضرت معصومه(س) ، حرم شاهچراغ و حرم مطهر رضوی در دستور کار قرار گرفت و جامعه روحانیت نیز با این اقدام موافقت کردند.

در مشهد نیز از هفته گذشته آستان قدس رضوی به منظور ضدعفنوی کردن مضجع شریف رضوی ، به مدت 3 روز درهای ورودی به مضجع را بست تا از ورود زائران جلوگیری نماید.

امروز اما در قم و شیراز نیز با موافقت تولیت های آستان حضرت معصومه (س) و شاهچراغ درهای این اماکن متبرکه بسته شد و این انتظار می رفت تا به جهت بحران شیوع کرونا در مشهد ، درهای حرم مطهر امام رضا(ع) نیز بسته شود.

عصر امروز و پس از نماز مغرب و عشا بالاخره این اقدام در مشهد نیز انجام گرفت و درهای حرم مطهر امام رضا(ع) با هدف با هدف کمک به حفظ سلامت مردم، و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شد.

پس از این موضوع ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز طی اطلاعیه ای از لازم الاجرا بودن توقف موقت حضور زائرین در آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س) در قم و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)،خبر داد.

در اطلاعیه ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا منتشر کرده است ، ورود زائرین به حرم های مطهر از روز سه شنبه ۲۷اسفند ۹۸ را به دلیل شیوع کرونا ممنوع اعلام کرده است.

این در شرایطی است که آستان قدس رضوی هم قرار است در این خصوص تا ساعتی دیگر اطلاعیه ای را صادر کند و زمان بسته بودن درهای حرم مطهر رضوی را اعلام نمایند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->