واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

سایت‌های واسطه‌گری راز یک سرقت خشن در مشهد را فاش کردند

  • کد خبر: ۲۱۳۴۸۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سایت‌های واسطه‌گری راز یک سرقت خشن در مشهد را فاش کردند
حوالی ساعت ۲۰ بود که چهار مرد با سر و صورت پوشیده وارد یک کارگاه تعمیر موتور یخچال شدند. لحن صدای آن‌ها در تمام مدت خشمگین بود. آن‌ها به سوی نگهبان کارگاه حمله کردند و با هرچه جلو دستشان بود او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز درج آگهی در یک سایت واسطه‌گر منجر به فاش‌شدن و دستگیری عاملان یک سرقت خشن در منطقه طرحچی شد. سرقتی که چهار جوان، ۴۸ ساعت قبل پیش از دستگیری در یک کارگاه بزرگ تعمیر موتور یخچال انجام داده بودند.

حوالی ساعت ۲۰ بود که چهار مرد با سر و صورت پوشیده وارد یک کارگاه تعمیر موتور یخچال شدند. لحن صدای آن‌ها در تمام مدت خشمگین بود. آن‌ها به سوی نگهبان کارگاه حمله کردند و با هرچه جلو دستشان بود او را مورد ضرب و جرح قرار دادند. متهمان دست و پای نگهبان را که دیگر توان مقاومت نداشت بسته و هشتاد دستگاه موتور یخچال‌های صنعتی و خانگی، دو تن آلیاژ برنج و تعدادی ابزارآلات صنعتی را که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کرده و سوار وانت آریسان مالک کارگاه از محل گریختند. هنوز زمان زیادی از این سرقت نگذشته بود که مالک کارگاه از موضوع باخبر شد و پلیس را در جریان گذاشت.

با اعلام خبر این سرقت به عنف، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل کارگاه اعزام شدند. مأموران پس از بررسی اظهارات نگهبانان و مستندات پرونده، تحقیقات فنی خود را برای شناسایی عاملان سرقت آغاز کردند.

هم‌زمان با تحقیقات میدانی، کارآگاهان با این گمان که احتمالا سارقان برای فروش کالا‌ها دست به دامن فضای‌مجازی شوند، سایت‌های واسطه‌گر و اینترنتی را رصد کردند تا اینکه درنهایت با درج آگهی فروش چند دستگاه موتور کولر سرقت شده روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان داد این آگهی از سوی فردی سابقه‌دار منتشر شده است.

به‌این‌ترتیب اولین سرنخ برای شناسایی سارقان لو رفت، سرنخی که منجر به دستگیری آن‌ها و کشف اموال مسروقه شد. فرمانده انتظامی مشهد درباره چگونگی دستگیری متهمان گفت: کارآگاهان که توانسته بودند سرنخی از متهم اصلی پرونده کشف کنند، در گام بعدی به جست‌و‌جوی مخفیگاه متهم برآمدند و آن را کشف کردند. همچنین در ادامه با سرنخ‌هایی که پلیس کشف کرده بود پای چند مال‌خر اموال مسروقه نیز به پرونده گشوده شد.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از نگهداری اموال سرقتی در این مکان با هماهنگی قضایی، مأموران در یک اقدام ضربتی و غافل‌گیرانه وارد محل شده و چهار عضو این باند را که همگی بین بیست و پنج تا سی‌ساله هستند دستگیر کردند. سه نفر از آن‌ها سابقه‌دارند و در بازجویی به انجام این سرقت اقرار و اعتراف کردند. در بازرسی از مخفیگاه این افراد بیشتر اموال سرقتی به همراه خودرو وانت آریسان که متعلق به مالک انبار بود، کشف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->