برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

پیکر زنده یاد امیر برزگر خراسانی تشییع و به خاک سپرده شد

  • کد خبر: ۲۱۳۹
  • ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
پیکر زنده یاد امیر برزگر خراسانی تشییع و به خاک سپرده شد

تشییع پیکر شاعر نامدار امیر برزگر خراسانی با حضور جمعی از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمع زیادی از شاعران مشهد و شهرستان های استان از مقابل منزلش برگزار و سپس پیکر مرحوم برزگر در مقبره الشعرای توس در کنار یاران دیرینش به خاک سپرده شد.

در این مراسم دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت کرد و به خانواده مرحوم و اصحاب فرهنگ و هنر فقدان این شاعر شهیر را تسلیت گفت.

همچنین پیام تسلیت شهردار مشهد توسط رییس اداره امور هنری شهرداری قرائت شد.

در این مراسم یوسف امینی قائم مقام، افشین تحفه گر معاون فرهنگی، محمدرضا محمدی معاون هنری، ملیحه بذری سرپرست اداره شعر و ادب ارشاد خراسان رضوی، دکتر آزاد دبیر انجمن های شعر کشور و جمعی از شعرای شهرستانهای مشهد، کاشمر، نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و ... حضور داشتند.

 تجلیل شورای شهر از مقام امیرالشعرای خراسان با نامگذاری یک خیابان

احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد از برنامه این مجموعه برای تجلیل از مقام استاد «امیر برزگر» امیرالشعرای خراسان با اقداماتی همچون برگزاری مراسم یادبود باشکوهی برای این شاعر فقید و همچنین نامگذاری یک خیابان به نام این استاد ادبیات خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->