چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد: شهرداری نسبت به گذشته حمایت پررنگ‌تری از مجتمع «شوق زندگی» خواهد داشت

  • کد خبر: ۲۱۵۹۹۶
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
شهردار مشهد: شهرداری نسبت به گذشته حمایت پررنگ‌تری از مجتمع «شوق زندگی» خواهد داشت
شهردار مشهدمقدس گفت: مجتمع شوق زندگی در حال توسعه بوده و موارد مختلفی در حوزه قضایی و حوزه‌های مختلف در رابطه با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در حال انسجام است. دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف امروز، ۱۷ اسفندماه، در حاشیه مراسم شروع فعالیت محاکم اطفال و نوجوانان و دادسرای ویژه نوجوانان در قالب مجتمع قضایی حمایتی شوق زندگی که در دادگستری کل استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از روز‌های خوب مشهد امروز با مراسم شروع به کار بخش جدید مجتمع شوق زندگی رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: این مجتمع چند سالی است در مشهد با محوریت حوزه قضایی و دادگستری بهره‌برداری شده و اقدامات خوبی در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مخصوصا در بین خانواده‌هایی که از نظر سرپرستی مشکل دارند، کودکان یتیم و و کودکان بدسرپرست انجام شده است.

قلندرشریف افزود: هر ریال هزینه در این راستا در آینده برای ما هزاران ریال منفعت مادی و معنوی دارد. شناسایی به موقع مشکلات و معضلات خانواده‌های بی‌سرپرست، کودکان کار و کودکان یتیم در آینده ثمره مثبتی خواهد داشت و این کودکان در مسیر مناسبی قرار می‌گیرند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: مجتمع شوق زندگی در حال توسعه بوده و موارد مختلفی در حوزه قضایی و حوزه‌های مختلف در رابطه با کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در حال انسجام است. دستگاه‌های زیادی در این زمینه نقش دارند.

وی عنوان کرد: شهرداری از ابتدا در حوزه‌های سخت‌افزاری، حمایت و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف و همچنین موضوعات مرتبط با کار خودش در حوزه آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی همراه این مجموعه بوده است. ما پررنگ‌تر از گذشته حمایت می‌کنیم و تمام قد در این راستا این پشتیبانی‌ها را ادامه خواهیم داد.

قلندرشریف گفت: ساختمان جدید شوق زندگی تکمیل و مجتمع کامل شده که ساختمان بسیار خوبی است، امیدواریم نتیجه این کار مثبت باشد. خیّران، کمیته امداد و بهزیستی از نظر معیشتی حمایت می‌کنند، اما آن چیزی که نیاز است آن‌ها را هدایت کند، توصیه فکری و روحی، مشاوره، هدایت درست و ایجاد زمینه مناسب رشد است که از طریق مجتمع شوق زندگی به خوبی مدیریت و هدایت خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->