۳ راهکار شهردار مشهد برای حل مشکل آب رسانی به چشمه پونه تیر مدعی بوستان شمشاد به سنگ خورد +ویدئو اعمال محدودیت در بوستان‌های مشهد | حضور تنها با استفاده از ماسک پس از درمان، توانمندسازی معتادان باید مورد توجه قرارگیرد افزایش تعرفه‌های تاکسی‌های مشهد از فردا ۲۵ تیر + جدول رفع عناصر نازیبای شهری از وظایف مدیریت شهری است آماده‌سازی بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار در مشهد پیش‌بینی پوشش ۳۰۰۰ معتاد متجاهر در کمپ حسن‌آباد مشهد بررسی ابعاد مختلف پروژه کمربند جنوبی در نشستی مجازی | نقد کمربند در «بزرگراه» وعده ‌میلیاردی وزیر برای ساختمان ‌طلسم‌ شده انتقال خون سناباد هوای امروز مشهد ۲۴ تیر در وضعیت قابل قبول سکه‌های عصر سلوکیان در موزه بزرگ خراسان + تصاویر ورودی آرامستان‌های شهرداری مشهد مسدود شد قول مساعد استاندار برای تأمین مالی پروژه‌های شهری از طریق خط اعتباری بانک‌ها تصویب طرح تفصیلی پیشنهادی حوزه جنوب غرب مشهد گوهرشاد خاتون افزایش آمار فوتی‌های کرونا در مشهد وضعیت مشهد بسیار قرمز است کمک ۵۳ میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای ترویج نماز چرا پیشنهاد حذف دیوار‌های دانشگاه فردوسی مطرح شد؟
خبر ویژه

ثبت ۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۷۵۶
  • ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
ثبت ۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی
۳۹ مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه مسافر و شرکت‌های خدمات مسافرتی در اسفندماه سال ۹۸ ثبت‌شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، افزود: ارسال ۳۴ مورد از این شکایت‌ها از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ بوده، دو مورد از این شکایات به‌صورت حضوری و سه مورد از آن‌ها تلفنی بوده است.

وی ادامه داد: ثبت تاریخ شکایت‌ها از ۵ تا ۲۴ اسفندماه بوده و از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ اسفندماه برای رسیدگی به این شکایت‌ها اقدام و رسیدگی شده است.

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع این شکایت‌ها مواردی ازجمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و... بوده است.

وی درباره اقدامات انجام‌شده برای رسیدگی به این شکایت‌ها گفت: تماس با شرکت‌های دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای برطرف کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، پیگیری از طریق اداره کل و ازجمله موارد انجام‌شده برای رسیدگی به شکایت‌ها بوده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
توجه : نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمیشود.
سرخط خبرها

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}