ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند
سرخط خبرها

گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۶۵۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

وی ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

اصلانلو یادآور شد: رؤسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی وعدم رعایت مسائل بهداشتی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->