زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید
سرخط خبرها

گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۶۵۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

وی ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

اصلانلو یادآور شد: رؤسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی وعدم رعایت مسائل بهداشتی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->