پرداخت کامل معوقات بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مشهد افزایش ساعات سرویس‌دهی خط ۳ قطار شهری مشهد در روز عرفه (۱۵خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پی جان‌باختن پاکبان مشهدی آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی مشهد هم‌زمان با سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، قیام ۱۵خرداد و برگزاری دعای عرفه ۱۴۰۴ بی‌احتیاطی راننده منجر به فوت یک پاکبان مشهدی در پیاده‌رو شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) پیام تسلیت شهردار مشهد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد امضای تفاهم نامه تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار خاص در مشهد «نهضت آسفالت» در مشهد | تحقق ۴ میلیون مترمربع روکش معابر تا پایان خرداد ۱۴۰۴ پیگیری تأمین منابع مالی در قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع شهری مشهد حسامی: از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای روشنگری درباره جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز‌های عرفه و عید سعید قربان (۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴) محدودیت‌های ترافیکی مراسمات دعای عرفه و نماز عید قربان ۱۴۰۴ در مشهد اعلام شد کدام مراکز معاینه فنی در مشهد، ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ فعال هستند؟ دستگاه حفار خط سه مترو مشهد در نزدیکی ایستگاه امامیه قرار دارد مشهد، پیشتاز توسعه مسیر‌های دوچرخه‌سواری در کشور با ۲۲۰ کیلومتر زیرساخت بازگشت تیم ملی دوومیدانی به کشور در غیاب حاشیه‌سازان وضعیت عارف آقاسی مشخص شد خیابان ثامن‌الائمه (ع) مشهد تعریض می‌شود قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴) ۱۱ پروژه در بوستان جهانشهر مشهد در حال اجراست آماده‌سازی فضای شهر مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت امام‌خمینی(ره)
سرخط خبرها

تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی حضور حداقلی کارکنان است

  • کد خبر: ۲۲۲۴۸
  • ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
  • ۱
تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی حضور حداقلی کارکنان است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی این است که حداقل حضور کارکنان را داشته باشند و سیاستی با حداقل حضور فیزیکی کارکنان چه در بخش خصوصی و چه دولتی اتخاذ کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی در خصوص وضعیت کاری ادارات در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: در مصوبه ستاد کرونای استان به دستگاه‌های استان اجازه داده شده بود که تا ۷۵ درصد کارکنان آن‌ها از دورکاری و مرخصی استفاده کنند.

وی افزود: بعد از اعلام دولت در ارتباط با بحث تعطیلی، تصمیم مبنی بر این شد که دستگاه‌هایی مانند بهداشت و درمان و امدادی باید حضور داشته باشند، مشمول تعطیلی نمی‌شوند و دایر هستند، دستگاه‌هایی هم که خدمات عمومی ارائه می‌دهند شامل طرح دورکاری می‌شوند و باید با این ظرفیت خدمت‌رسانی کنند.

موسوی ادامه داد: مابقی دستگاه‌ها که خدماتشان جنبه عمومی نداشته یا ارباب رجوع وسیعی ندارند که عموما شامل برخی واحد‌های ستادی اداری می‌شوند، می‌توانند به صورت کشیک از نیرو‌های خود استفاده کنند. به طور مثال در سازمان بهزیستی واحد‌های عملیاتی و توانبخشی باید حضور داشته باشند و واحد‌های ستادی آن‌ها که در ستاد مستقر هستند، فعالیت‌های اداری انجام می‌دهند و ارباب رجوع زیادی ندارند، می‌توانند از طریق کشیک فعالیت و خدمت‌رسانی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت فعلی مانند ایام عید بوده که همواره در طول سال‌های مختلف در این ایام در ادارات هر روز هر واحدی یک یا دو نفر کشیک بودند، اکنون نیز واحد‌هایی که صرفا خدمات اداری دارند و ارباع رجوع آن‌ها بسیار کم بوده یا بدون ارباب رجوع هستند، باید خودشان برنامه‌ریزی کرده و به صورت کشیک فعالیت کنند. ساعت کاری ادارات نیز تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه کارخانه‌جات به این دلیل که سرویس‌دهی دارند، خودشان برنامه‌ها را تنظیم می‌کنند، عنوان کرد: تمام تاکید ما به بخش دولتی و خصوصی این است که حداقل حضور کارکنان را داشته باشند و سیاستی با حداقل حضور فیزیکی کارکنان چه در بخش خصوصی و چه دولتی اتخاذ کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
امروز 16 فروردین به اداره کل جهاد کشاورزی استان رفتم.. متاسفانه [...]اصلا به بخشنامه های کشوری توجه ندارد و همه باید سرکار حاضر شوند، لطفا پیگیری کنید از آقای [...]... ایشان خودش از خانه در نمی آید. و به همه میگوید برای جلوگیری از کاهش کارایی باید همه سر کار حاضر شوید... شیفت بندی نداریم... آیا ما کارمندان جانمان را از سر راه پیدا کردیم؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->