برخورد جدی با بهره برداران غیرمجاز منابع آبی در مشهد اعمال‌قانون یک هزار و ۲۷۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۶ خرداد ۱۴۰۳) توسعه فرهنگ‌سرای انتظار در دستور کار شهرداری مشهد تحویل اقلام اساسی آسیب دیدگان ناشی از سیل مشهد تاریخ جدیدی در مشهد هم‌زمان با بدرقه باشکوه «شهید جمهور» رقم خورد | تقدیر ویژه فرماندار از عملکرد شهرداری مشهد + فیلم شهردار مشهد مقدس: آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور» + فیلم توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب‌های خاکستری | نگاهی به گام‌های شهرداری مشهد در مسیر بهره‌گیری از آب‌های خاکستری هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه‌راه خیام | فوت راکب موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد رکوردشکنی مترو در روز تشییع شهید جمهور در مشهد روایتی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در روز تشییع شهید جمهور مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور
سرخط خبرها

درختان تشنه را آبیاری کنید

  • کد خبر: ۲۲۴۳
  • ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
درختان تشنه را آبیاری کنید
اينجا تريبوني براي بيان نظرات، انتقادات، مشكلات و درخواست‌هاي شما شهروندان است و مي‌توانيد از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در ميان بگذاريد.

اينستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پيامک: 30007289 پیام رسان:09154294580
مراجعه حضوری تلفن: 5-37288881-051
شهروندان گرامی‌! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

راهنمایی و رانندگی
شهروند- پارک دوبله و حتی سوبله حدفاصل چهارراه گلریز تا چهارراه خیام سبب گره ترافیکی در بولوار سجاد و محدوده جانباز جنوبی می شود. از پلیس راهنمایی و رانندگی خواستاریم در این محدوده حضور یابد.
شهروند- به نظر من از آنجا که تاکسی ها، آژانس ها و تاکسی های اینترنتی جزو وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می شوند باید بتوانند از مسیر ویژه اتوبوس تردد کنند.
742...0915 در فاصله آمدن 2 اتوبوس در ایستگاه بی آرتی چهارراه گاز بولوار طبرسی که حدود 3 دقیقه بیشتر طول نکشید، بیش از 25 موتورسوار بدون کلاه ایمنی از خط ویژه اتوبوس عبور کردند. این حجم تخلف بدون نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی عجیب است!

شهرداری
شهروند- بیش از یک سال است که درختان دوطرف بولوار ادیب (از میدان امامیه به سمت انتهای بولوار ادیب) آبیاری نمی شوند اما بوته های داخل بولوار را به صورت مرتب آبیاری می کنند. این هم از مدیریت شهرداری محدوده قاسم آباد!
شهروند- از شهرداری محترم می خواهیم طرحی برای هرس درختان در معابر فرعی اجرا کند، به ویژه برای درختان کهن سال که به دلیل داشتن شاخه های خشک برای عابران و ساکنان خطرآفرین است.
شهروند- از شهرداری محترم برای ارائه خدمات به شهروندان و زائران در پارک غدیر تشکر می کنم اما قیمت کالاهای داخل سوپرمارکت ها و فروشگاه های این مکان نسبت به کالاهای فروشگاه های دیگر نقاط شهر تفاوت زیادی دارند و گاه تا بیش از 50‌درصد گران تر فروخته می شوند. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
شهروند- در حدفاصل چهارراه لشکر و چهارراه استانداری ساختمان نیمه کاره ای وجود دارد که نمای نازیبایی به محل داده است. طبق گفته اهالی، این ساختمان تقریبا 3 دهه به همین شکل باقی مانده است. از روزنامه شهرآرا می خواهم این موضوع را به طور مفصل پیگیری کند.
819...0915 حدود 17 سال از کلنگ زنی طرح بزرگ سامان‌دهی میدان شهدا می گذرد اما مغازه‌های میوه تره باری که در جوار این میدان قرار دارد در این طرح سامان‌دهی گنجانده نشده است. این موضوع ابتدای خیابان هاشمی نژاد را نابسامان کرده است. لطفا مسئولان برای این نابسامان چاره ای بیندیشند.

اتوبوس رانی
شهروند- ون های خط 1051، مسیر بولوار سخاوت به سمت شارستان بسیار کوچک هستند و تنها 5 صندلی سهم بانوان است. لطفا ون های جدید را که بزرگ تر هستند جایگزین آن ها کنید تا بانوان بتوانند راحت تر از ون استفاده کنند. امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد که هزاران آه و ناله مسافران بانو را از طریق این پیامک بشنود.
405...0915مسیر ویژه اتوبوس حدفاصل میدان توحید تا میدان شهدا به همه چیز شباهت دارد جز مسیر ویژه اتوبوس. چرا که موتورسوارها و خودرو های شخصی هم از آن عبور می کنند.
سازمان آب و فاضلاب
7012...0915 پس از اجرای طرح اگو در محدوده سیدی، شهید دایی 51، معبر همچنان خاکی است و با وزش هر بادی لایه ای از خاک در خانه هایمان می نشیند و برخی ساکنان را نیز دچار بیماری های پوستی کرده است. از شهردار منطقه 7 خواهشمندم بر اساس وعده ای که داده اند دستور آسفالت این محدوده را صادر کنند.

متفرقه
شهروند: چند‌ماه قبل از محرم سال پیش کنارگذر رباط سنگ در مسیر مشهد-تربت حیدریه آسفالت، علامت و گاردریل‌گذاری شد، به‌طوری که همگان تصور می‌کردند برای زمان اوج رفت‌وآمد ایام محرم و صفر در ترافیک عبوری داخل شهر رباط سنگ گرفتار نمی‌شوند اما در کمال تعجب درحالی‌که این کنارگذر تکمیل بود، برای آن ایام بازگشایی نشد. پس از آن هم انتظار می‌رفت حداکثر برای ایام عید افتتاح شود که باز هم این اتفاق نیفتاد. اکنون که بیش از 4 ماه از آغاز سال می‌گذرد باز هم این پروژه بازگشایی نشده است. واقعا چرا این پروژه که از مدت‌ها پیش می‌شد بهره‌برداری شود بی‌استفاده مانده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->