برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۲۴۵۶۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، طی هفته گذشته بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶ حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، از مجموع ۸۳۶ مصدوم در حوادث ترافیکی، ۶۹۳ نفر در محل درمان شدند و ۱۴۳ نفر فوت کردند.

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان‌رضوی با ۹۲ نفر، کرمان با ۸۵ نفر و سیستان‌وبلوچستان با ۷۷ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های تهران با ۷ نفر، فارس با ۶ نفر و کهگیلویه‌وبویراحمد با ۳ نفر است.

طی هفته گذشته، ۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و فوت ۲ نفر شده که معادل۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

همچنین در هفته‌ای که گذشت، ۱۸ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی/کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۶۸ نفر و فوت ۱۴ نفر شده که معادل ۱۱ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

این گزارش می‌افزاید: ۱۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۸ نفر و فوت ۴ نفر شده که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است و ۱۰ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۲۷ نفر و فوت ۶ نفر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->