نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟

  • کد خبر: ۲۲۶۵۵۵
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟
کارت حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی با ذوب آهن به دلایل نامعلوم صادر نشد و این چهره نتوانست استقلال را در این بازی همراهی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیش از بازی استقلال مقابل ذوب آهن مسئولان این باشگاه اعلام کردند که آتیلا حجازی به عنوان سرپرست تیم در این باشگاه فعالیت خواهد کرد. پیش بینی می‌شد که مسئولان جدیدباشگاه استقلال تمام مقدمات حضور فرزند اسطوره فقید این باشگاه را برای نشستن روی نیمکت فراهم کرده باشند، اما آتیلا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، چیست نتوانست روی نیمکت استقلال بنشیند واستقلال بدون سرپرست در بازی با ذوب آهن حاضر شد.

غیبت آتیلا حجازی درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد که این چهره در نشست هماهنگی قبل از بازی که در سازمان لیگ برگزار می‌شود به عنوان سرپرست تیم استقلال حضور داشت، اما درنهایت موفق به همراهی این تیم در جریان بازی نشد.


شاید یکی ازدلایلی که موجب شد تعویض سوم استقلال که نکونام قصد داشت سه بازیکن را همزمان با هم وارد میدان کند، دچار مشکل شود، فقدان سرپرست روی نیمکت استقلال بود چرا که افرادی که برگه تعویض را به ناظر بازی دادند، در نگارش تعویض‌ها دچار مشکل شدند و نتوانستند در لحظاتی که نکونام نیاز داشت به سرعت تعویض انجام دهد، برگه تعویض را به درستی نگارش کرده و به ناظر بازی بدهند.

به هرحال لازم است که این مشکل در باشگاه استقلال هرچه زودتر برطرف شود. استقلال از ابتدای فصل ابتدا با علی سامره همکاری کرد و بعد از آن مدتی سرپرستی در اختیار نصرالله خواجه گیری بود و درنهایت این پست به آتیلا حجازی رسیده که او هم هنوز مجوز قطعی ندارد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->