بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بازداشتی دارد

  • کد خبر: ۲۳۰۲۹
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بازداشتی دارد
سازمان قضائی نیرو‌های مسلح ادعای دیروز یک نماینده مجلس را تکذیب و اعلام کرد: برخلاف ادعای این نماینده، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته یکی از روزنامه‌ها با نماینده مجلس شورای اسلامی گفت‌وگویی انجام داد و از وضعیت پرونده سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و بازداشتی‌هایی که مقامات قضایی گفته بودند پرسید که او منکر بازداشت شد و حتی معتقد بود که لازم نبود کسی بازداشت شود.

 

اما یک منبع آگاه اظهارات این نماینده مجلس شورای اسلامی را نادرست خواند.

 

این مقام مطلع ضمن تکذیب سخنان این نماینده گفت: بعد از اعلام جزئیات حادثه شلیک به هواپیمای اوکراینی همانطور که پیش از این هم اعلام شده چند نفر بازداشت شده‌اند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: از همان ابتدای اعلام این حادثه قوه قضاییه وارد عمل شده و در حال بررسی پرونده است. اکنون نیز پرونده این افراد در حال طی کردن روال اداری خود است و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

این مقام تاکید کرد که بهتر است در این باره مراجع ذی‌صلاح اطلاع‌رسانی کنند و افراد از بیان نظرات شخصی خود خودداری کنند.

 

روز گذشته حسن نوروزی عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روزنامه همدلی گفته بود که این هواپیما یک هفته قبل از آن در اسرائیل بوده و به نظر می‌رسد که دستکاری شده بوده است. برای این هواپیما اهداف خاصی در ایران تعیین شده بود و به نظر من، نیرو‌های نظامی در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند؛ بنابراین در این زمینه مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت.

 

پیش از این غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در یک نشست خبری در دی ماه سال گذشته با اشاره به این موضوع، اظهار کرد: «هم تأثیر سبب و هم تاثیر مباشر را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود مسئولیت سبب و مباشر چقدر بوده است.»

 

وی همچنین اضافه کرده بود که تحقیقات مفصلی در این خصوص انجام شده و افرادی هم بازداشت شده‌اند.
منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->