آمار ازدواج در خراسان رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری و صدور سند مالکیت برای ۹۲ درصد اراضی کشاورزی استان توضیحات وزیر کار درباره واریزی به حساب بازنشستگان کشوری و تأمین‌اجتماعی اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی برای آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ | مصوبه پرداخت مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق ابلاغ شد
سرخط خبرها

جذب ۱۱ هزار معلم جدید در خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۳۰۸۳۲
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
جذب ۱۱ هزار معلم جدید در خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۱ هزار معلم جدید در آموزش و پرورش استان برای برطرف کردن نیاز به معلم در مدارس برای سال تحصیلی آینده جذب می‌شود.

سیدامیر شوشتری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: در قالب "پروژه مهر" و آماده سازی مدارس، برگزاری آزمون، ارزیابی و مصاحبه استخدام معلمان، دبیران و آموزگاران برای استان انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: جذب نیروی جدید الاستخدام در حالی در استان رقم میخورد که هفت هزار معلم نیز در استان امسال بازنشسته می‌شوند که تلاش داریم در این بخش نیز مدیریت لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده نیز انجام می‌شود، گفت: در مقایسه با سال تحصیلی جاری حدود ۲هزار جذب معلم برای سال تحصیلی آینده بیشتر جذب معلم در خراسان رضوی انجام می‌شود.

شوشتری ادامه داد: ورود معلمان خرید خدمات، بکارگیری بازنشستگان و فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دیگر راه‌های تامین معلم در استان برای جبران کمبود احتمالی در این زمینه است.

وی گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان دیگر بخش‌های آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی آینده نیز انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->