کمیته مشترک اقتصادی مشهد-صنعا-غزه تشکیل شد| تمرکز بر پروژه‌های بازسازی در طرح خواهرخواندگی نصب ۳۴ هزار مترمربع چمن مصنوعی توسط شهرداری مشهد در ٣٠ زمین ورزشی انجام بیش از ۳۱۵ میلیون سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی مشهد در سال ۱۴۰۳ سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس منصوب شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) مشهد و دردسر‌های یک روز واحد برای تعطیلی شهر فرودگاهی مشهد در انتظار تصمیم مسئولان ملی شهردار مشهد مقدس: تعامل و همراهی ایجادشده در استان برای خدمت صادقانه، جای شکر دارد + فیلم جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۴ | تمدید اعتبار کالابرگ‌ها تا خرداد ماه فرماندار مشهد: سال ۱۴۰۴ نقطه عطفی در هم‌افزایی و انسجام مدیریتی شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: فرصت خدمت به امام‌رضا(ع) را قدر بدانید، این فرصت نباید صرف حاشیه شود معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) انجام بیش از ۷میلیون و ۲۴۱هزار سفر از طریق مترو مشهد در اسفند ۱۴۰۳ قلندرشریف: خدمات شهرداری مشهد الگوی شهر‌های کشور شده است چاله آسانسور در مشهد قربانی گرفت (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) ثبت ۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تاریخچه‌ای از ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد | اولین بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد آخرین وضعیت پروژه میدان شهید فهمیده مشهد | گره ترافیکی بولوار توس باز می‌شود (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) پیشخان‌های زیارت مشهد، تحقق معماری اسلامی‌ایرانی در شهر محله اسماعیل آباد مشهد در تب و تاب توسعه | دیدار مردمی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار (۲۳ فروردین ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد

  • کد خبر: ۲۳۰۹۲
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
تماس کرونایی ۵۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از تماس ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع شیوع ویروس کرونا، در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ۹۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد جهت مطرح ساختن دغدغه، سوال و درخواست هایشان در این حوزه از مدیریت شهری نیز آغاز شد.


وی افزود: از ابتدای اسفند ۹۸ تا ۱۷ فروردین ماه جاری، در مجموع ۵ هزار و ۴۱۴ شهروند در موضوع شیوع ویروس کرونا با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار نموده اند که چهار هزار و ۸۴۱ شهروند، در لحظه تماس، توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی و پاسخگویی شده و درخواست های ۵۷۳ شهروند نیز برای پیگیری لازم، ثبت شده و به حوزه های مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.


رمضانی فرخد ادامه داد: بیشترین درخواست های کرونایی شهروندان در تماس با ۱۳۷، مربوط به شورای شهر، سازمان اتوبوسرانی، منطقه ۲ و منطقه ۹ بوده است و ساکنان خیابان های اندیشه، طبرسی شمالی، شریعتی و هاشمیه، بیشترین درخواست را در این خصوص به ثبت رسانده اند.


وی در مورد پرتکرارترین درخواست های شهروندان نیز گفت: مسدود کردن شیر آبخوری ها، وسایل بازی، ورودی بوستان ها و فنس های ورزشی، توزیع ماسک و دستکش به رانندگان و تمدید تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی، سمپاشی و ضد عفونی کردن معابر، تعطیلی ساخت و سازها، افزایش مدت زمان تخفیفات نقدی و تشکر از اقدامات شهرداری از جمله تعطیلی مترو و اتوبوسرانی، از جمله پرتکرارترین درخواست های شهروندان در موضوع شیوع ویروس کرونا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->