۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: راه شهدای خدمت ادامه دارد

  • کد خبر: ۲۳۱۰۳۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
استاندار خراسان رضوی: راه شهدای خدمت ادامه دارد
استاندار خراسان رضوی گفت: جریان خدمت، با قوت و قدرت بیشتر از گذشته دنبال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۹ خرداد در نشست شورای اداری استان که با حضور آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی، در استانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز خادم‌الرضا شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: انتخابات یک میدان سیاسی مهم پیش روی ماست. باید گفت باوجود بزرگی این حادثه غمبار با توجه به استحکام نظام مقدس اسلامی و با محوریت رهبر معظم انقلاب، همه امور در مجاری طبیعی خود در حال اجراست و خداوند را از این بابت شکرگزار هستیم.

استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: مردم عزیز، رئیس‌جمهور منتخب خود را در انتخابات بعدی انتخاب خواهند کرد و به‌برکت خون‌های شهدا و شهید جمهور این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی بیان کرد: تاکید دارم همه دستگاه‌های اجرایی، تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در اختیار برگزارکنندگان قرار دهند تا از این انتخابات، سربلند خارج شویم.

نظری با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن دغدغه اعتقادی شخص شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی است، عنوان کرد: این موضوع در دستورکار جدی مسئولان مرتبط است و ان‌شاءالله با اعمال فشردگی زمان طی یک یا دو ماه آینده، آمار احداث ۱۵۰ هزار واحد باید به بیش‌از ۲۰۰ هزار برسد. با این حال به‌تناسب زمانی که در اختیار داشتیم، امیدوار هستیم برنامه را محقق کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی به موضوع سیلاب اخیر پرداخت و گفت: از همه دستگاه‌ها و از مردم عزیز، بسیج، نیروی انتظامی و... که خالصانه با درک موضوع در صحنه حضور پیدا کرده و کمک کردند، قدردانی می‌کنم. باید گفت حضور بموقع در کنار مردم آسیب‌دیده، بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: خراسان‌رضوی وسیع است، اما در رخداد‌هایی مانند سیلاب و اتفاقات دیگر حضور بموقع همراه با اخلاص و با تمامی امکانات و با روحیه، برای کمک به مردم آسیب‌دیده تاکید ماست و همیشه باید وجود داشته باشد.

نظری اظهار کرد: دستگاه‌هایی که مسئولیت زیرساختی دارند، به پایدارسازی خدمات به‌سرعت ورود کنند و در پی جبران این موضوعات باشند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه این دولت صادق و بااخلاص است، گفت: همه ما در تبعیت از این خصوصیات معنوی، باید در خدمت مردم و اهداف نظام اسلامی باشیم.

نظری با اشاره به اینکه راه شهدای خدمت ادامه پیدا می‌کند، ادامه داد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۹ پروژه تحت عنوان طرح «یادگار ابراهیم» در خراسان‌رضوی به‌زودی صورت می‌گیرد. با این حال جریان خدمت و جریان تصمیم‌گیری، با قوت و قدرت بیشتر از گذشته تکلیف اعتقادی و تشکیلاتی ماست که دنبال خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->