قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

نجات جان بیش از ۵۰ شهروند با اطفای حریق منزل مسکونی در امیریه مشهد

  • کد خبر: ۲۳۳۱۴۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
نجات جان بیش از ۵۰ شهروند با اطفای حریق منزل مسکونی در امیریه مشهد
آتش‌سوزی طبقه ششم یک منزل مسکونی در خیابان امیریه با تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه اطفا شد و تیم امدادونجات توانست بیش از ۵۰ شهروند را از این حادثه نجات دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۲۳:۱۰ دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، در پی تماس شهروندان با سامانه تلفنی ۱۲۵ مبنی بر حریق یک منزل مسکونی در خیابان امیریه مشهد، بلافاصله ۹ آتش‌نشان از ایستگاه‌های ۳۰،۳۵ و ۱۷ همراه با خودروی نردبان به محل حادثه واقع در امیریه ۲۹ اعزام شدند.

آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه، بلافاصله اقدام به تخلیه ساختمان چهل‌واحدی کرده و بیش از ۵۰ نفر از ساکنان ساختمان را به منطقه (محل) امن منتقل کردند.

تیم امدادونجات پس از رهاسازی سه نفر محبوس این حادثه، یک نفر از آن‌ها را که دچار شوک و دودزدگی شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داد.

این آتش‌سوزی در طبقه ششم منزل به‌ وقوع پیوسته بود که با تلاش و سرعت‌عمل آتش‌نشانان، اطفا شد و از سرایت آن به دیگر طبقات پیشگیری به عمل آمد.

آتش‌نشانان پس از اطفای حریق، با استفاده از توربوفن نسبت به تهویه اقدام کردند و بعد از ایمن‌سازی محل، به مأموریت خود پایان دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->