چیستی عید غدیرخم در  تبیین پیامبراکرم‌(ص) میهمانی غدیر در ۳۰۰ شهر برگزار می‌شود ۱۰۰ هزار بوته و شاخه گل نذر عید ولایت شدند فضاآرایی ویژه حرم مطهر امام‌رضا(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم میراثبان نفائس خطی حرم رضوی | یادی از مرحوم میرزا مهدی ولایی، فهرست‌نگار کتابخانه حرم حرص پسندیده و ناپسند در اخلاق رضوی چرا به زیارت امام‌رضا(ع) حج فقرا گفته می‌شود؟ | جان به قربان تو شاها که حج فقرایی برپایی جشن بزرگ «بابا علی» با حضور ۳۱ هزار یتیم در استان‌های کشور ۱۲ خادم هنرمند مشغول شستشو و پرداخت گنبد رضوی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) تصاویری زیبا از کتیبه جدید صحن گوهرشاد در آستانه عید غدیر (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید برگزار شد | تشکیل شبکه اساتید بسیجی خراسان‌رضوی کتاب «تواضع»، دومین جلد از مجموعه اخلاق توحیدی، منتشر شد با میراث شهدا چه می‌کنیم؟! آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بیمارستان مرخص شد (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) آفرین بر نظر پاک خطاپوشش باد! مروری بر ادعیه و احادیثی که از امام علی (ع) برای ما به جا مانده است| باب‌الرَّحمه، دری که بسته نمی‌شود آغاز عملیات تنظیف گنبد منور حرم امام‌رضا‌(ع) به‌مناسبت عید سعید غدیرخم + تصاویر
سرخط خبرها

اهدای مدال طلای امیر یاری، کشتی‌گیر قهرمان آسیا به موزه آستان قدس‌رضوی

  • کد خبر: ۲۳۳۵۵۴
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
اهدای مدال طلای امیر یاری، کشتی‌گیر قهرمان آسیا به موزه آستان قدس‌رضوی
در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان، مدال طلای کشتی آزاد جوانان قهرمان آسیا به موزه حرم مطهر رضوی اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر یاری دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان قهرمان آسیا صبح امروز، ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، طی مراسمی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال طلای خود را که در مسابقات جهانی آسیایی کسب کرده بود، به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در ابتدای این مراسم گفت: قهرمانان و پهلوانان با اهدا مدال‌های خود به بارگاه نورانی ثامن‌الحجج (ع)، افتخاراتشان را ماندگارتر می‌کنند و نخستین اهدای مدال به موزه حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۹۲ انجام شد که توسط جهان پهلوان تختی صورت گرفت.

امیر خالقی خاطر نشان کرد: مدال‌ها در موزه آستان قدس‌رضوی به یادگار می‌ماند و سال‌های سال به نمایش گذاشته می‌شود تا انگیزه‌ای برای سایر مدال‌آوران شود و افتخارات خود را برای همیشه در موزه آستان قدس‌رضوی ماندگار کنند.

وی ادامه داد: اهدای مدال به بارگاه ملکوتی امام‌رضا‌(ع) طی سال‌های اخیر رشد وسرعت بالایی پیدا کرده و ورزشکاران و نخبگان با توجه به عشق و ارادت ویژه‌شان به امام رضا (ع)، مدال‌های ارزشمند خود را که حاصل سال‌ها تلاش است، تقدیم امام رئوف می‌کنند و این همت والای شما عزیزان باعث شکل‌گیری گنجینه‌ای ارزشمند از مدال‌های ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.

قهرمانی‌ام را عنایت خاصه حضرت می‌دانم

امیر یاری، کشتی‌گیر جوان کشورمان در ادامه این مراسم نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولان آستان قدس‌رضوی ابراز کرد: از کودکی به ورزش کشتی علاقه داشتم و آرزو می‌کردم که قهرمان شوم.

وی با بیان اینکه این قهرمانی‌ام را از عنایت و الطاف خاص حضرت می‌دانم، ادامه داد: یک سری حس‌ها را نمی‌شود به زبان آورد، زیرا دلی است و باید درک کرد. 

قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا تاکید کرد: همواره در زندگی و به ویژه مسابقات ورزشی، نام ائمه اطهار (ع) بر زبانم جاری است، به ویژه مددخواستن با ذکر نام امام رضا (ع).

 یاری خاطرنشان کرد: از این که امروز این توفیق نصیبم شد تا در این مکان مقدس حضور یافته و مدالم، در کنار مدال‌های رنگین قهرمانان کشورم در حرم قرار گیرد، بسیار خوشحال هستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->