رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به گونه‌ای است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع) درباره ادبیات الکترونیک از منظر انسان و ابزارهایش نذر ابراهیم (ع)، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی
سرخط خبرها

اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان

  • کد خبر: ۲۳۳۷۱
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان
رییس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: این هیات‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، در نیمه شعبان هیچ نوع مراسم و اجتماعی تشکیل نمی‌دهند و هزینه برگزاری جشن این روز را به کمک به محرومان و افراد کم برخوردار اختصاص داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید مهدی طباطبایی افزود: به همین منظور تاکنون هشت هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال آماده شده که روز نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ راس گوسفند و ۳۵۰ کیلو گوشت گوساله نیز بوسیله هیات‌های مذهبی استان تهیه شده است ادامه داد: این گوشت‌ها نیز بسته‌بندی و آماده توزیع در روز نیمه شعبان است.

وی تولید ماسک را از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: ضد عفونی ۴۰۰ مکان مذهبی، حسینه، مسجد و هیات در مشهد، از دیگر اقدامات انجام شده است.

طباطبایی گفت: همچنین تعدادی از هیات‌های مذهبی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تولید لباس برای کادر پزشکی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: توزیع یک تن پرتقال، ۱۰ هزار بطری آب معدنی و ۲ تن شیر بین کادر پزشکی و بیمارستان‌ها از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی استان است.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ امشب نیز همزمان با سراسر کشور ندای "یا مهدی ادرکنی" را سر خواهیم داد و از همشهریان تقاضا می‌کنیم خواندن مناجات شعبانیه و زیارت عاشورا را فراموش نکنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->