آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان

  • کد خبر: ۲۳۳۷۱
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان
رییس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: این هیات‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، در نیمه شعبان هیچ نوع مراسم و اجتماعی تشکیل نمی‌دهند و هزینه برگزاری جشن این روز را به کمک به محرومان و افراد کم برخوردار اختصاص داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید مهدی طباطبایی افزود: به همین منظور تاکنون هشت هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال آماده شده که روز نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ راس گوسفند و ۳۵۰ کیلو گوشت گوساله نیز بوسیله هیات‌های مذهبی استان تهیه شده است ادامه داد: این گوشت‌ها نیز بسته‌بندی و آماده توزیع در روز نیمه شعبان است.

وی تولید ماسک را از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: ضد عفونی ۴۰۰ مکان مذهبی، حسینه، مسجد و هیات در مشهد، از دیگر اقدامات انجام شده است.

طباطبایی گفت: همچنین تعدادی از هیات‌های مذهبی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تولید لباس برای کادر پزشکی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: توزیع یک تن پرتقال، ۱۰ هزار بطری آب معدنی و ۲ تن شیر بین کادر پزشکی و بیمارستان‌ها از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی استان است.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ امشب نیز همزمان با سراسر کشور ندای "یا مهدی ادرکنی" را سر خواهیم داد و از همشهریان تقاضا می‌کنیم خواندن مناجات شعبانیه و زیارت عاشورا را فراموش نکنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->