«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان

  • کد خبر: ۲۳۳۷۱
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
اختصاص هزینه جشن نیمه شعبان در خراسان رضوی به نیازمندان
رییس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی گفت: این هیات‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، در نیمه شعبان هیچ نوع مراسم و اجتماعی تشکیل نمی‌دهند و هزینه برگزاری جشن این روز را به کمک به محرومان و افراد کم برخوردار اختصاص داده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سید مهدی طباطبایی افزود: به همین منظور تاکنون هشت هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال آماده شده که روز نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ راس گوسفند و ۳۵۰ کیلو گوشت گوساله نیز بوسیله هیات‌های مذهبی استان تهیه شده است ادامه داد: این گوشت‌ها نیز بسته‌بندی و آماده توزیع در روز نیمه شعبان است.

وی تولید ماسک را از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا ذکر و بیان کرد: ضد عفونی ۴۰۰ مکان مذهبی، حسینه، مسجد و هیات در مشهد، از دیگر اقدامات انجام شده است.

طباطبایی گفت: همچنین تعدادی از هیات‌های مذهبی با نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تولید لباس برای کادر پزشکی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: توزیع یک تن پرتقال، ۱۰ هزار بطری آب معدنی و ۲ تن شیر بین کادر پزشکی و بیمارستان‌ها از دیگر اقدامات هیات‌های مذهبی استان است.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ امشب نیز همزمان با سراسر کشور ندای "یا مهدی ادرکنی" را سر خواهیم داد و از همشهریان تقاضا می‌کنیم خواندن مناجات شعبانیه و زیارت عاشورا را فراموش نکنند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->