تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک نوع داروی کاهش وزن
سرخط خبرها

آسیب زلزله به برخی بنا‌های تاریخی کاشمر

  • کد خبر: ۲۳۴۴۹۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
آسیب زلزله به برخی بنا‌های تاریخی کاشمر
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشمر با اشاره به زلزله ۵ ریشتری این شهرستان گفت: این زلزله خسارت‌هایی به بنا‌های تاریخی این شهرستان وارد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین محمدیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: زلزله در عمق ۶ کیلومتری عمق زمین رخ داده است، اما به برخی بنا‌های تاریخی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشمر ادامه داد: پس از زلزله مقیاس پنج ریشتر ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه کاشمر بررسی وضعیت مجموعه‌های تاریخی انجام شد که در برخی از بنا‌ها ترک‌های بزرگ و ریزش بخش‌هایی از بنا مشاهده شده است. 

وی تصریح کرد: همکاران ارزیابی دقیقی از وضعیت بنا‌های تاریخی انجام خواهند داد و خسارت‌های وارد شده به بنا‌ها را اعلام خواهند کرد. در در بدنه، دیوار و سقف‌های مجموعه تاریخی مسجد جامع کاشمر، مدرسه حاج سلطان علما، مسجد حاجی جلال آسیب و ترک‌هایی ناشی از این زلزله مشاهده شده است.  

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) زلزله ۵ ریشتری شهر کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->