پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنج‌شنبه ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش ۴ تا ٧ درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آئین میثاق خدمت در مشهد: در این دولت ۲.۵ میلیون نفر در ۲۱ آزمون استخدامی شرکت کردند که یک رکورد محسوب می شود مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها (۷ تیر ۱۴۰۳) اجرای نظم و عدالت بدون همکاری دو نهاد وکالت و قضاوت قابل‌تصور نیست اگر خیلی شیفته برند و قیمت هستید، شاید چندان از این مطلب خوشتان نیاید خانه‌داری، خانه‌نشینی نیست آیا وزن و شاخص توده بدنی معیار درستی در سلامتی است؟ پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با رژیم غذایی پرفیبر غذا‌های فوق‌فراوری‌شده، غول بیماری‌ها را بیدار می‌کند قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راز سرقت مرموز ماهی‌های پرورشی از حوضچه‌های «آل» مشهد کشف شد

  • کد خبر: ۲۳۴۹۷۳
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
راز سرقت مرموز ماهی‌های پرورشی از حوضچه‌های «آل» مشهد کشف شد
متهمان در اعترافات خود برای مأموران نوشتند که شبانه و با استفاده از تاریکی فضای مزرعه و به‌سراغ استخر‌های ماهی‌ها رفته و چهار تن ماهی قزل‌آلای پرورشی به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال را سرقت کرده‌اند.

پرده اول: جن‌ها ماهی دوست دارند؟

به کارگرهایش مشکوک شده بود و چند روزی می‌شد که تمام وقتش را در مزرعه می‌گذراند. صبح، اما زمانی که به حوضچه‌های ماهی سر می‌زد، متوجه کم‌شدن حجم قزل‌آلا‌ها می‌شد. پیمانه غذای ماهی‌ها هم هر روز اضافه داشت و انگار حجم آن از مقدار خوراک ماهی‌ها بیشتر شده بود.

در میان آب سیاهی که هزاران ماهی روی هم وول می‌خورند هم نمی‌شد فهمید که چه تعدادشان کم و کسر شده‌اند. موضوع تلف‌شدن ماهی‌ها هم منتفی بود، چون هیچ اثری از لاشه پیدا نکرده بود و همین موجب شد تا ظنش به کارگرهایش روز‌به‌روز بیشتر شود. هر راهکاری به ذهنش می‌رسید را به کار بست تا مچ نقش اصلی این ماجرا را بگیرد، اما انگار جن به مزرعه‌اش زده بود. برایش سؤال شده بود که آیا اجنه ماهی دوست دارند؟ نه هیچ ردی و نه هیچ لاشه‌ای. همه‌چیز در هاله‌ای از ابهام بود که سرنخی به دست آمد.

پرده دوم: ماهی‌ها آب شدند!

ماهی‌ها دانه‌دانه آب می‌شدند و آب از آب هم تکان نمی‌خورد. صاحب مزرعه به‌سراغ دام‌پزشک رفت و علت را از او جویا شد که کارشناس دام‌پزشکی علاوه‌بر اعلام سلامت آب حوضچه‌های قزل‌آلا، وضعیت آنها را نیز سالم اعلام کرد و گفت که جای هیچ نگرانی و مشکلی وجود ندارد.

این معمای چندمجهولی موجب شد مرد جوان در دومین قدم تحقیقاتی خود به‌سراغ پاسگاه انتظامی سد کارده برود و از پلیس بخواهد تا موضوع را رسیدگی کند. در گزارش اولیه نوشت که در چند روز گذشته تاکنون حدود ۴ هزار کیلو ماهی قزل‌آلایش از حوضچه‌ها کم یا گم شده و هیچ اثری از لاشه یا بیماری در آنها نیافته است.

پرونده او در دستورکار مأموران قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه احتمال نقش‌داشتن کارگران مزرعه مطرح شد. مأموران در همان ابتدای تحقیقات متوجه می‌شوند که کارگران هیچ اقدامی علیه صاحب‌کار خود انجام نداده و پرونده‌شان پاک است. تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه ردی از یک مجرم سابقه‌دار در این پرونده پیدا شد.

پرده سوم: سارق آل در همان نزدیکی 

همه می‌دانستند که سابقه‌دار است و کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه دارد. مأموران با بررسی یک‌سری سرنخ‌های به جا مانده از او به‌سراغش آمده بودند و تا به خودش بیاید گرفتار شد. انکار‌ها و بی‌اطلاع نشان‌دادنش کار به جایی نبرد و از آنجا که دستش برای پلیس رو شده بود، با دستور قضایی به پاسگاه انتظامی منتقل شد و پای میز بازجویی نشست.

مستندات علیه‌اش بود و راهی جز بیان حقیقت نداشت، برای همین لب به اعتراف گشود و حقیقت سرقت‌های سریالی خیس خود از حوضچه‌های مزرعه آل را برملا کرد. او که در همان نزدیکی محل جرم، خودش را مخفی کرده بود با یکی از دوستانش هرازگاهی به‌سراغ مزرعه شاکی می‌رفتند و در تاریکی شب نقشه خود را عملی می‌کردند.

مأموران با به دست آوردن این اطلاعات، تحقیقات خود را برای شناسایی دیگر متهم این پرونده آغاز کردند و زمانی نگذشت که همدست متهم اصلی در منطقه‌ای در نزدیکی روستای آل شناسایی و گرفتار شد.

پرده آخر: سارقان ۷‌میلیارد ریال را با خود بردند 

متهمان در اعترافات خود برای مأموران نوشتند که شبانه و با استفاده از تاریکی فضای مزرعه و مقیاس بزرگ آن به‌سراغ استخر‌های ماهی‌ها رفته و هربار تعداد درخورتوجهی از قزل‌آلا‌ها را سرقت کرده‌اند. آنچه در این پرونده فعلا به دست آمده سرقت چهار تن ماهی قزل‌آلای پرورشی به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال است که مأموران دایره تجسس پاسگاه انتظامی سدکارده در کمتر از ۲۴‌ساعت به این اطلاعات دست یافته و متهمان را دستگیر کردند.

به گفته سردار احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، متهمان این پرونده پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و بررسی‌ها تا شناسایی مال‌خر این پرونده ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->