هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم

  • کد خبر: ۲۳۶۶۱۶
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم
سرخپوشان به دنبال جذب مدافع چپ جوان آلومینیوم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی که اوسمار ویرا قصد داشت او را جانشین علی نعمتی در پرسپولیس کند، یونس اکبرپور مدافع چپ جوان تیم آلومینیوم اراک بود. اما با رفتن اوسمار، باشگاه پرسپولیس تمایل داشت علی نعمتی را برای این پست به عنوان ذخیره عبدالکریم حسن حفظ کند. در شرایط فعلی که حسن به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان و بازگشت به قطر است، باشگاه پرسپولیس برای جذب اکبرپور وارد عمل شده است.

این بازیکن همزمان مورد توجه باشگاه سپاهان هم قرار گرفته و از طرفی ملوان هم به دنبال جذب اوست. البته انزلی چی‌ها می‌خواهند اکبرپور را به عنوان بازیکن سرباز به خدمت بگیرند. او سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید و این مسئله باعث شده که پرسپولیس بیشتر مشتاق به خریدش باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->