نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه! گاریدو برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود ترس بیرانوند از پرسپولیسی شدن نیازمند پرسپولیس شامل کسر سهمیه خارجی نمی‌شود ترابی همچنان در دسترس پرسپولیس نیست اردوی خارجی پرسپولیس روی هوا پخش زنده بازی پرتغال و اسلوونی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شبی که سوئیس جشن انگلیسی‌ها را خراب کرد سفر آقای گل اسبق استقلال به فرانسه بلانکو: ۲۴ ساعت قبل از اولین تمرین در تهران هستم شرط مشترک استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان ازبکستانی  نکونام تشکیل این دو کمیته را در استقلال منتفی کرد پیشنهاد ۸۰ میلیاردی به آقایی‌پور باشگاه استقلال در انتظار تست پزشکی آلمدین زیلیکیچ پخش زنده بازی فرانسه و بلژیک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تمدید قرارداد عجیب استقلال با جلالی | مدافع‌ آبی‌پوشان نیم‌فصل دوم باز می‌گردد؟ حضور رامین رضاییان در پرسپولیس کاملا منتفی شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سفر آقای گل اسبق استقلال به فرانسه

  • کد خبر: ۲۳۶۸۲۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
سفر آقای گل اسبق استقلال به فرانسه
مامه بابا تیام، مهاجم سابق استقلال به فرانسه سفر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گلزن فراموش نشدنی و محبوب استقلال این روز‌ها از آخرین فرصت تعطیلات خود استفاده کرده و به فرانسه رفته است. مامه بابا تیام مهاجمی که در نیمه دوم سال ۹۶ به استقلال آمد و بهترین گلزن این تیم در نیم فصل دوم لیگ هفدهم لقب گرفت، اگرچه حالا بالغ بر ۶ سال است که دیگر در این تیم توپ نمی‌زند ولی همچنان میان طرفداران استقلال محبوبیت خاصی دارد و آبی‌ها وضعیت او را دنبال می‌کنند.

تیام که در تیم پندیک اسپرت ترکیه توپ می‌زند، این روز‌ها در فرانسه حضور دارد و به زودی باید به استانبول پرواز کند تا تکلیف خود را مشخص کرده و برای فصل آینده تصمیم بگیرد. چند ماه قبل شایعه شد که استقلال دوباره می‌خواهد این بازیکن را برگرداند ولی قضیه منتفی گردید و حالا صحبت‌هایی مبنی بر احتمال حضور تیام در لیگ امارات مطرح شده است. لیگی که مهاجم اسبق استقلال قبلا سابقه حضور در آن را هم دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->