حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد + فیلم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سردار حاجی‌زاده: آرزومند رسیدن فرصت عملیات «وعده صادق ۲» هستیم اجتماع بزرگ سفيران انقلاب در مشهد برگزار شد+ فیلم ادعای نتانیاهو: به نابوی توان نظامی حماس نزدیک شده‌ایم حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه‌های نظامی صهیونیستی (۱۱ تیر ۱۴۰۳) دیوان عالی آمریکا به ترامپ مصونیت مطلق اعطا نکرد آتش‌سوزی گسترده در شهرک صهیونیست‌نشین «یتسهار» اوباما امیدی به پیروزی بایدن در انتخابات ندارد پزشکیان: برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ارائه نداده‌ام پخش زنده اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سفیر پاکستان برای خرید انبه پاکستانی به خیابان‌های تهران رفت + عکس ناکامی بایدن به ضرر ترامپ تمام شد توضیحات معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره پرونده کرسنت بازداشت ۵۸ نفر در روز انتخابات ریاست‌جمهوری گزینه اصلی جایگزین بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات، چه‌کسی است؟ مجری مناظره‌های مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ کیست؟ آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی به‌دلیل پُرشدن زندان‌های رژیم صهیونیستی + فیلم اژه‌ای: مردم انتظار دارند نامزد‌های انتخابات ملتزم به رعایت قانون باشند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سردار حاجی‌زاده: آرزومند رسیدن فرصت عملیات «وعده صادق ۲» هستیم

  • کد خبر: ۲۳۶۸۷۶
  • ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
سردار حاجی‌زاده: آرزومند رسیدن فرصت عملیات «وعده صادق ۲» هستیم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه تلخی جنایات صهیونیست‌ها در غزه برای ما مضاعف است و در عین حال که قدرت آن را داریم ولی دستمان بسته است، گفت: آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه طی سخنانی اظهار داشت: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس اقدام کردیم با یک موشک هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم.

وی افزود: در عملیات دوم علیه آمریکا ۱۳ موشک به عین الاسد زدیم. در عملیات سوم و در عملیات وعده صادق ۳۰۰ فروند موشک شلیک کردیم.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق ۲» هستیم که نمی‌دانم تعداد موشک‌های آن چقدر باید باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه تصریح کرد: به عنوان یک فرد مطلع نظامی که ۴۴-۴۵ سال است کار من همین است و مسائل نظامی را خوب درک می‌کنم می‌گویم این اتفاقی که در فلسطین افتاده و این حرکتی که به عنوان طوفان الاقصی انجام شد و با مقاومتی که از سوی مردم فلسطین شاهد هستیم، این حرکت به پیروزی قطعی ملت فلسطین خواهد انجامید.

وی افزود: قریب ۹ ماه است که جنایت جنایتکاران رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکایی و اروپایی آنها در فلسطین را می‌بینیم و هر روز شاهد جنایت‌های وسیع از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین هستیم.

سردار حاجی‌زاده اظهار داشت: برای همه مردم و مسئولان ما این صحنه‌ها بسیار بسیار تلخ است. برای ما این تلخی مضاعف است در عین حال که قدرت آن را داریم ولی دستمان بسته است. شرایط اینکه بتوانیم مستقیم علیه رژیم صهیونیستی اقدام کنیم خیلی برای ما فراهم نیست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همانگونه که از سلاح‌های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جا‌های دیگر معلوم است دیگر مشخص است در واقع از طریق ایران کمک و تغذیه می‌شود و از هر کاری که از ما بربیاید کوتاهی نکردیم و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در هر بخشی که توان داشته باشیم تا پای جان پای مقاومت و مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قطعاً ملت فلسطین پیروزند. استقامت و مقاومت شما واقعاً قابل وصف نیست.

 سردار حاجی‌زاده ادامه داد: مطمئن باشید که شما مسیر تاریخ جهان را تغییر خواهید داد و این اتفاق خواهد افتاد. شما تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهید داد. محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->