نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا حمله موشکی حزب الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی اسرائیل (۳۱ تیر ۱۴۰۳) حمله هوایی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن (۳۱ تیر ۱۴۰۳) آمریکا چند کلاهک‌های هسته‌ای دارد؟ حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند تصمیم آمریکا و ژاپن برای امضای سند دفاع هسته‌ای ظریف: لیست نهایی وزرای دولت چهاردهم تا ۲ مرداد اعلام می‌شود | شورای راهبری پس از تشکیل کابینه منحل خواهد شد
سرخط خبرها

درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس

  • کد خبر: ۲۳۷۰۳۷
  • ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس
پس از زخمی‌شدن یک صهیونیست طی یک عملیات ضدصهیونیستی در اطراف منطقه اشغالی «هآر براخا» نظامیان صهیونیست به «نابلس» یورش بردند و با مقابله گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، درگیری‌های شدیدی در منطقه «الضاحیه» واقع در شرق نابلس در کرانه باختری میان نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان چندین گروه مقاومت فلسطین به وقوع پیوسته است.

منابع رسانه‌ای گزارش دادند که در پی زخمی‌شدن یک صهیونیست طی عملیاتی ضد صهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «هآر براخا» نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به نابلس یورش بردند و با مقابله شدید مبارزان فلسطینی روبرو شدند.

گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، گردان‌های «شهدا الاقصی» و نیرو‌های «العاصفه» (شاخه نظامی جنبش فتح الانتفاضه) در نابلس، اعلام کردند که پس از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه «الضاحیه» در شرق نابلس به شدت با آنان درگیر شده‌اند و به تیراندازی به سوی آنان اقدام کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین نیز گزارش داد که در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شرق نابلس یک جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست هدف تیراندازی قرار گرفته و از ناحیه پا زخمی شده است.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «الخلیل» و شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل نیز یورش بردند و با مقابله جوانان فلسطینی در این مناطق روبرو شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->