اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟(3 شهریور 1403) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد
سرخط خبرها

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۹۳۰۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل (۲۵ تیر ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را در پایگاه «الراهب» با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی الراهب با موشک هدایت شونده هدف قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه الراهب با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیما به اهداف اصابت کردند.

حزب الله لبنان امروز همچنین در بیانیه دیگر خود اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پادگان «برانیت» با موشک هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیروز طی سخنانی در مجلس عاشورایی که توسط مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان برگزار شده بود، اعلام کرد: مقاومت به چند دستاورد خود معروف است؛ اول اینکه به لبنان قدرت داد، دوم اینکه لبنان را بعد از دهه‌ها اشغالگری رژیم صهیونیستی آزاد کرد، سوم اینکه به لبنان استقلال و موجودیت داد و دیگر کشور‌های مختلف نمی‌توانند به هر شکلی که می‌خواهند در لبنان رفتار کنند.

وی تاکید کرد: ما امروز در جبهه جنوب برای اهداف اخلاقی و انسانی و ملی می‌جنگیم. اهداف انسانی ما این است که در برابر جنگ نسل کشی و ضد بشری که اشغالگران صهیونیست علیه مردم بی دفاع در غزه به راه انداخته‌اند؛ بایستیم؛ جنگی که همه جهان اعتراف می‌کنند یک نسل کشی واقعی است.

این مقام حزب الله ادامه داد: ما شاهد تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر به برادران و خواهران دینی خود هستیم و فلسطین قطب‌نمای ماست. از طرف دیگر صهیونیست‌ها از زمان اشغالگری در اراضی عربی، همواره به دنبال تجاوز علیه لبنان بوده‌اند و اگر لبنان امروز در دایره هدف‌گیری‌های رژیم اشغالگر قرار نداشته باشد، فردا در دایره تجاوزات این رژیم خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->