قهرمانی ساق زاوه در مسابقات جام پرچم خراسان‌رضوی چه کسی بیرانوند را راهی تبریز کرد؟ خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم! از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها
سرخط خبرها

از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۹۸۷۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس نا آماده در تمرینات این تیم حاضر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس به مانند خیلی دیگر از تیم های لیگ برتری دور جدید تمرینات پیش فصل خود را با تاخیر آغاز کرد و این مسئله باعث شد که زمان استراحت سرخپوشان طولانی تر شده و آنها نا آماده در تمرینات حاضر شوند.

 از این رو گاریدو در جلسه اول تمرین پرسپولیس از شرایط بدنی بد شاگردانش ابراز نگرانی کرد و از دستیار بدنسازش خواست تمرینات سختی برای آنها در نظر بگیرد. در همین راستا سرخپوشان در هفته ای که گذشت روز دو نوبت تمرینات پرفشار بدنی داشتند و این روند در هفته پیش رو هم ادامه خواهد داشت.

ناگفته نماند سیسی مربی بدنساز جدید پرسپولیس تبحر خاصی در آماده سازی تیم های تحت هدایتش داشته است و حسابی نفس بازیکنان پرسپولیس را هم گرفته است.

همچنین باشگاه پرسپولیس نزدیک به یک ماه است که با گاریدو به توافق رسیده و در این مدت چند بار به وی قول دادند در اولین فرصت تیم شان را تکمیل کنند اما این اتفاق رخ نداده است. در حقیقت تعلل رضا درویش در بسته تیمش باعث شده که صدای گاردیو هم درآمده و خواستار تعویق اردوی سرخپوشان شود.

طبق برنامه قرار بود پرسپولیس دوم تیر ماه به اردو برود اما عدم تکمیل این تیم باعث شد که گاردو این اردو را به هفتم موکول کند. هر چند باشگاه پرسپولیس نیز از این تعویق به شدت استقبال کرد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس تکلیف جانشین علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن را که نغمه جدایی سرداده را مشخص نکرده و وضعیت گولسیانی هم هنوز معلوم نیست.  برای پست وینگر و خط حمله هم گاریدو دنبال تقویت تیمش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->