«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟

  • کد خبر: ۲۴۰۴۱۳
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟
در حالی که همچنان خبری رسمی از کلید خوردن هفتمین فصل از مجموعه «پایتخت» به گوش نرسیده، شواهد حاکی از آن است که این سریال در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و ظرف هفته‌های آینده تصویربرداری‌اش آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بدنه ساخت «پایتخت ۷» را همان گروه قبلی تشکیل می‌دهند؛ الهام غفوری، تهیه‌کننده این سریال خواهد بود و همچون سری‌های گذشته کارگردانی‌اش با سیروس مقدم، کارگردان باسابقه تلویزیون است و نویسندگی را هم محسن تنابنده عهده‌دار شده است.

۳۱ خرداد ماه امسال بود که هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در حساب کاربری‌اش در توییتر تصویری از شیرینی رنگینک به شکل عبارت «پایتخت ۷» منتشر کرد و نوشت: «شروع «پایتخت ۷» به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.»؛ این جمله اگرچه نمی‌توانست شاهدی کامل برای کلید خوردن سریال باشد، اما از سوی عده‌ای به این معنا تعبیر شد؛ ضمن اینکه همه را مطمئن می‌کرد که تلویزیون برای ساخت دنباله «پایتخت» سرانجام با گروه سازنده به توافق رسیده است.

در این ایام بعضا اخباری غیررسمی از پروژه در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ از جمله اینکه تولید بخش قابل توجهی از قصه این فصل قرار است در کشور تاجیکستان بگذرد و ... که البته هنوز هیچکدام تأیید رسمی نشده و گویا عوامل حاضر از جمله بازیگران برای اعلام خبری رسمی هنوز اجازه ندارند.

با این همه و بر اساس همان اخبار غیررسمی، بالاخره «پایتخت» دوباره خواهد آمد، اما نه با حضور همان چهره‌هایی که به آنها عادت کرده بودیم، چون گویی قرار است تغییراتی در بازیگران ایجاد شود. فصل هفتم «پایتخت» تحت تأثیر غیبت چند بازیگر آن قرار گرفته و همین امر می‌تواند به چالشی برای سازندگان تبدیل شود.

مهمترین نقشی که در این سریال غایب خواهد بود، بهرام افشاری است که در فصول پنجم و ششم با کاراکتر «بهتاش» را به چهره‌ای محبوب تبدیل کرد ولی گویا به علت حضور در پروژه‌های سینمایی، این سریال را همراهی نخواهد کرد.

مهران احمدی هم که پیش از این یک بار دیگر رفت و برگشت به «پایتخت» را تجربه کرد، دومین بازیگر سریال است که در فصل هفتم دیده نخواهد شد.

سارا و نیکا فرقانی اصل هنرپیشه‌های جوان سریال هم که از کودکی «پایتخت» را همراهی کردند، تحت تأثیر حواشی انتشار تصاویری نامتعارف، در فصل هفتم حضور نخواهند داشت و گفته شده که در اثر جایگزینی این دو با بازیگرانی دیگر، همکاری آنان با این مجموعه به کلی قطع شود.

علیرضا خمسه، بازیگر نقش «بابا پنجعلی» هم جزو شخصیت‌های ثابت پایتختی‌ها بود که در پنج فصل حضور مداوم داشت و در نهایت در فصل ششم به علت مرگ کاراکترش حضور نداشت. حالا احتمال دارد در قالب یک روح به سری جدید سریال بازگردد.

به نظر می‌رسد از میان بازیگران ثابت و اصلی سری هفتم به حضور محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و احمد مهرانفر بسنده شود.

هنوز تعداد قسمت‌های سری هفتم این سریال به شکل رسمی اعلام نشده و هر آنچه مطرح می‌شود، گمانه‌زنی است ولی به نظر می‌رسد «پایتخت ۷» دومین فصل این سریال لقب گیرد که در ماه رمضان پخش خواهد شد و احتمالا حدود ۲۴ قسمت خواهد بود و رکورد طولانی‌ترین سری آن را خواهد شکست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->