رمز کیف پول امروز راکی ربیت (شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از توسعه صنعت ماهواره‌ای ایران | اینترنت ماهواره‌ای بومی به زودی راه‌اندازی می‌شود راهنمای دریافت کلید در بخش جدید دوچرخه سواری (Bike Ride) همسترکامبت پست‌های کاربران «ایکس»، منبع آموزشی هوش مصنوعی «گراک»! ثبت قدرتمندترین شراره خورشیدی ۲۰ سال گذشته توسط مدارگرد آژانس فضایی اروپا کشف حیات میکروبی در مریخ توسط مریخ‌نورد «استقامت» ناسا کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳) کد مورس جدید همسترکامبت (شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر رمز کیف پول امروز راکی ربیت (جمعه، ۵ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (جمعه، ۵ مرداد ۱۴۰۳) آذری‌جهرمی از بازنگری موضوع ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم خبر داد: تصمیم نهایی با وزارت صمت است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) سامسونگ در One UI ۷ دو قابلیت‌ محبوب آیفون را کپی می‌کند! باز هم ایلان ماسک و دعوت از مارک زاکربرگ برای مبارزه! (۴ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راهنمای دریافت کلید در بخش جدید دوچرخه سواری (Bike Ride) همسترکامبت

  • کد خبر: ۲۴۱۴۱۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
راهنمای دریافت کلید در بخش جدید دوچرخه سواری (Bike Ride) همسترکامبت
همسترکامبت بخش جدید Play ground را با بازی دوچرخه سواری برای دریافت کلیدهای بیشتر به بازی خود اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز (شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳) ربات همستر کامبت در آپدیت جدیدش، بخش Playground را به بازی خود اضافه کرد. این بخش جدید برای دریافت کلید‌های طلایی بیشتر در همسترکامبت اضافه شده است. تاکنون فقط یک کارت بازی با نام Bike Ride ۳D in Hamster FAM به این بخش اضافه شده که می‌توانید به صورت روزانه ۴ کلید از آن دریافت کنید. هنوز کاربرد کلید‌ها در بازی مشخص نشده است. 

آموزش دریافت کلید در بازی دوچرخه سواری همسترکامبت

ابتدا وارد ربات همسترکامبت شوید و بعد روی گزینه Playground کلیک کنید.

راهنمای دریافت کلید در بازی جدید Bike Ride همسترکامبت

سپس روی کارت Bike Ride ۳D in Hamster FAM کلیک کنید؛ با زدن روی دکمه play، می‌توانید بازی Riding Extreme ۳D را دانلود کنید.

راهنمای دریافت کلید در بازی جدید Bike Ride همسترکامبت

در بخش Watch onboarding، همستر کامبت راهنمایی‌هایی در خصوص این بازی آمده است:

باید بازی معرفی‌شده را دانلود کنید و در آن دنبال رویداد‌های مربوط به همستر کامبت بگردید که با لگوی خود بازی نمایش داده می‌شود. با شرکت در این رویداد‌ها می‌توانید بعد از دریافت کد آن‌ها را به کلید‌های درون ربات همستر تبدیل کنید.

راهنمای دریافت کلید در بازی جدید Bike Ride همسترکامبت

برای اینکه برنده یک کلید در بازی شوید، باید در چند مسابقه شرکت کنید و آن را به پایان برسانید. زمانی که یک کد برای شما تولید شود، آیکون بخش رویداد همستر در بازی Bike Ride ۳D قرمز می‌شود. با مراجعه به آن می‌توانید کد را دریافت و سپس در ربات همستر کامبت آن را Redeem کنید و یک کلید جدید بگیرید. توجه داشته باشید که این کد یک‌بارمصرف است و نمی‌توانید در یک حساب دیگر مجدد آن را وارد کنید.

راهنمای دریافت کلید در بازی جدید Bike Ride همسترکامبت

در این بازی کافی است انگشت خود را روی صفحه بکشید تا دوچرخه خود را هدایت کنید، همچنین برای سرعت ببیشتر انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.

راهنمای دریافت کلید در بازی جدید Bike Ride همسترکامبت

توجه: این مطلب تاییدی بر درآمدزا بودن «همسترکامبت» نیست و توصیه می‌شود به این ربات‌های تلگرامی فقط به دید بازی نگاه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->