آتش‌سوزی گسترده در یکی از برج‌های کیش (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) طی ۱۰ روز اخیر، ۴۰۰ نفر در کشور دچار گرمازدگی شدند حفر چاه شماره ۴ در اراضی سوران طرقبه | نیاز به آبرسانی منظم با صدور مجوز بهره وری از چاه ها دستگیری ۲ رمال و دعانویس در مشهد رایج‌ترین خطا‌های سیستمی ثبت نام در سامانه سرویس مدارس مشهد کارکردن موقتی نوجوان در تابستان؛ آری یا نه؟ توصیه به معلمان برای استفاده از محتوا‌های آموزشی جدید در کنار کتب درسی پاکستان هزینه صدور ویزا برای شهروندان ۱۲۶ کشور جهان را رایگان کرد | شهروندان ایران می‌توانند ظرف ۲۴ ساعت ویزای پاکستان بگیرند اسامی وازلین‌های غیرمجاز اعلام شد رعایت قوانین منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها روی میز دیوان محاسبات بیش‌از ۱۵ هزار نفر از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به غزه آماده هستند مهم‌ترین نشانه‌های سرطان در مردان چیست؟ فراخوان ثبت‌نام موکب‌های مردمی برای ارائه خدمات به جاماندگان اربعین حسینی تاکید پدافند غیرعامل کشور بر تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با پشه آئدس موادغذایی مفید برای پیشگیری از آرتروز زانو افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع۲ با نور شبانه صفحه‌نمایش‌ها رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: مجتمع‌های قضایی جدید در مشهد مقدس افتتاح می‌شود خلاف‌کاری که ‌پنج‌سال‌ونیم از عمرش را به‌خاطر یک دختر در زندان مشهد بود + عکس چشم‌انتظاری بازنشستگان برای صدور احکام حقوقی | آیا حقوق مردادماه بازنشستگان با احتساب مبلغ متناسب‌سازی واریز می‌شود؟ نکاتی مهم در انتخاب بهترین کوله‌پشتی برای پیاده‌روی اربعین ساده‌ترین روش برای جلوگیری از آسیب‌های بینایی انجام اقدامات پیشگیرانه در محیط کار است
سرخط خبرها

کاهش ۸ درصدی نزاع در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۲۷۶۱
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کاهش ۸ درصدی نزاع در خراسان رضوی
مدیر کل پزشکی قانونی خراسان رضوی گفت: میزان تشکیل پرونده‌های مربوط به نزاع در پزشکی قانونی این استان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر علی نقش اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۹۰۰ پرونده مربوط به نزاع در پزشکی قانونی خراسان رضوی تشکیل شده است که پنج هزار و ۲۹۱ پرونده مربوط به زنان و هشت هزار و ۶۰۹ پرونده مربوط به مردان است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۷۵ پرونده مربوط به نزاع در پزشکی قانونی خراسان رضوی تشکیل شده بود.

مدیر کل پزشکی قانونی خراسان رضوی بیان کرد: معاینات نزاع حدود یک سوم از تمامی مراجعات و بیشترین معاینات پزشکی قانونی در استان را شامل می‌شود.

دکتر نقش با بیان اینکه سهم مردان از میزان معاینات پزشکی قانونی خراسان رضوی بر اثر نزاع بیش از ۲ برابر زنان است، گفت: سهم مردان از میزان معاینات پزشکی قانونی این استان بر اثر نزاع در سه ماهه نخست امسال ۶۳.۵ درصد و سهم زنان ۳۶.۵ درصد است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->