مصطفی راغب کنسرت رایگان برگزار می‌کند نظر وزیر ارشاد درباره بازگشت پرستو صالحی و انتقاد از حامیان «تفنگت را زمین بگذار» همه چیز درباره همکاری محسن چاوشی، شهاب حسینی و نیکی کریمی در پوکر آغاز پخش سریال تاریخی «طوبی» از امشب (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس مصطفی زمانی: نقش من «عطرآلود» از آب درآمده است فیلم سینمایی «حمام شیطان» نماینده اتریش در اسکار ۲۰۲۵ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) نویسنده فیلم سینمایی «پول و پارتی»: سعی کردم در این فیلم شرافت را حفظ کنم خارج از برنامه آخرین بدل، پایان صحنه بود | درباره ارشا اقدسی گفتگو با محسن اسلام زاده درباره مستند «سرطان اجتماع» و جرایم اقتصادی در زمین دیگران خانه مکن! مرور کتاب‌هایی که در چند روز گذشته انتشار یافتند فیلم ایرانی برگزیده جشنواره ایروان شد گلایه مادرانه «رابعه مدنی» از سازندگان فیلم «بی بدن» آمار فروش سینماهای خراسان‌رضوی در هفته‌ گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ حمایت حوزه هنری خراسان رضوی از هنرهای عاشورایی | اجرای سوگ خوانی «اسطرلاب» در مشهد   بررسی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در «هفت» با حضور وزیر ارشاد+ زمان پخش
سرخط خبرها

خارج از برنامه

  • کد خبر: ۲۴۲۷۸۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
خارج از برنامه
بسته خبری این هفته را با علایق پشه آئدس شروع می‌کنیم. بعد به سراغ تاج فوتبال کشورمان می‌رویم تا ببینیم چه تاجی قرار است بر سر فوتبال بگذارد.

بسته خبری این هفته را با علایق پشه آئدس شروع می‌کنیم. بعد به سراغ تاج فوتبال کشورمان می‌رویم تا ببینیم چه تاجی قرار است بر سر فوتبال بگذارد. از المپیک خواهیم گفت که خیلی زود پس از روشن شدن مشعلش، چشممان به دوپینگی‌های آن روشن شده است و بعد به برق می‌پردازیم که گاه ما را سرکار می‌گذارد و گاه نمی‌گذارد برویم سر کار و در پایان هم از لاستیکی خواهیم گفت که وقتی ترکید دل صد‌ها نفر دیگر هم با آن ترکید.

علایق پشه!

با اینکه کمپانی پنتون که هر سال رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند امسال هلویی را رنگ سال نامید، اما پشه آئدس به رنگ سال کوچک‌ترین توجهی نکرد و طبق گفته رئیس کمیسیون بهداشت مجلس رنگ مورد علاقه این پشه مشکی است. ضمنا یکی دیگر از علایق این پشه که ایشان به آن اشاره نکرد علاقه این پشه به تک خوری است. یعنی آئدس مثل مورچه نیست که تا چشمش به یک حبه قند افتاد بلافاصله اطلاع رسانی کند و دو لاین رفت و برگشت مورچه‌ها به سمت قند ایجاد شود.

حالا تصور کنید پشه هم یک ذره از معرفت مورچه را داشت و تا یک قطره خون از بدنمان می‌نوشید می‌رفت به بقیه پشه‌ها اکتشاف یک منبع عظیم خون انسانی را اطلاع می‌داد. آن وقت همین طور پشه مالاریا و لینوس و بقیه انواع پشه بودند که به صرف خون دعوت می‌شدند و خونی برایمان نمی‌ماند. مخصوصا که الان گوشت قرمز به عنوان یک ماده غذایی خون ساز، ساز جدایی از سفره را کوک کرده است.

این حرف تاج همه را هاج و واج کرد

چند وقت پیش، آقای تاج بدون اینکه خودش از حرفش خنده اش بگیرد گفته بود: آماده ایم به هر کشوری که بخواهد آموزش VAR بدهیم. کسی هم نیست به آقای تاج بگوید آخر این چه حرفی بود زدی؟ خوب است رئیس فدراسیون فوتبال مالدیو هم بگوید اگر مربی و بازیکن درجه یک خواستید بگید. خجالت نکشید.

خوب است باند‌های مواد مخدر کلمبیا که ادامه دهنده راه قاچاقچی معروف پابلو اسکوبار هستند و در حد تناژ کوکایین جابه جا می‌کنند بیایند بگویند اگر خواستید با مواد مخدر مبارزه کنید ما آمادگی کمک داریم؟ اصلا خوب است سوئیس اعلام کند آماده است آموزش دهد که چگونه یارانه معیشتی دهک‌های یک تا سه را تا ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز کرد؟ آن هم وقتی مسئولان کشور ما سال هاست این کاره اند!

بدون دوپـیـنـگ بر طـبـل شـادانـه بکوبید

هنوز المپیک تازه شروع شده بود که دوپینگ‌ها شروع شد و خبر آمد چهار ورزشکار دوپینگ کرده اند که خوشبختانه تاکنون هیچ کدامشان ایرانی نبوده اند و امیدواریم روز‌های بعد هم در این زمینه افتخارآفرینی نکنند. بهتر است ورزشکاران هر کشوری که وارد المپیک می‌شوند حواسشان باشد دوپینگ نکنند، چون ممکن است علاوه بر اینکه مدال به دست نیاورند آبرو هم از دست بدهند. اگر هم شیطان گولشان زد و دوپینگ کردند سعی کنند در مسابقات نفر آخر شوند تا به آن‌ها شک نکنند و آن‌ها را تست دوپینگ نفرستند. 

مردم هر کشور هم باید به نوبه خودشان توقعشان را پایین بیاورند و مثلا اگر شناگر تیم ملی کشورشان آخر شد خوشحال باشند، چون ممکن بود بدترش اتفاق می‌افتاد و شناگر ملی پوش کشورشان توی استخر غرق می‌شد و جنازه اش برمی گشت؛ بنابراین همین قدر که ورزشکار کشورشان سالم رفت و سالم برگشت باید بر طبل شادانه بکوبند و پرچم کشورشان را از سردر خانه آویزان کنند.

با تعطـیـلات، مشـکلات را شکلات کنیم!

یکشنبه گذشته به دلیل کنترل مصرف برق تعطیل بود و خلاصه همان طور که به خاطر آلودگی هوا یا به خاطر افت فشار گاز تعطیلی اعلام می‌شود به خاطر برق هم تعطیلی داریم.

این یعنی توی کشور ما رسم است که به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک کنند که البته بد هم نیست و می‌شود در موارد زیادی از این روش استفاده کرد. مثلا برای اینکه بچه حرف زشت نزند اصلا به او حرف زدن یاد ندهیم. برای اینکه کسی در کارمان دخالت نکند کلا هیچ کاری انجام ندهیم و برای اینکه طلاق پیش نیاید کلا ازدواج را ممنوع کنیم.

باز لاستیک ترکید!

لاستیک هواپیمای پرواز کیش به تهران هم قبل از اینکه پرواز کند ترکید و خوشبختانه غیر از ترکیدن دل مسافران هواپیما، اتفاق دیگری نیفتاد. هر چند خیلی‌ها فرسوده بودن ناوگان هوایی کشور را عامل این جور اتفاقات می‌دانند ولی به نظر ما بیشتر تقصیر خلبان است. او قبل از پرواز باید یک دو تا لگد به لاستیک هواپیما می‌زد ببیند بادش تنظیم است یا نه.
ضمنا خلبان اگر واقعا خلبان باشد باید هر جور شده لاستیک برای هواپیمایش جور کند.

البته ما هم قبول داریم که سایت ثبت نام لاستیک دولتی خیلی وقت‌ها راحت بالا نمی‌آید، ولی اگر جناب خلبان همان ابتدای روز که سرعت اینترنت مثل فشار آب خوب است برود برای ثبت نام لاستیک دولتی، شانسش بیشتر است.
البته اگر کار گروهی انجام شود و خلبان به کمک خلبان و مهماندار‌ها هم بسپارد که آن‌ها هم برای ورود به سایت و ثبت نام تلاش کنند می‌شود لاستیکی خرید که نه تنها خودش نترکد، بلکه باعث شود چشم حسود هم بترکد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->