سرخط خبرها

زیلیکیچ معادلات جواد نکونام را به هم زد

  • کد خبر: ۲۴۲۸۳۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
زیلیکیچ معادلات جواد نکونام را به هم زد
درخشش زیلیکیچ، بازیکن بوسنیایی استقلال در بازی تدارکاتی مقابل العروبه عربستان ممکن است سرنوشت این بازیکن را در ترکیب آبی‌ها به کلی تغییر دهد.

 گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که جواد نکونام تمایل چندانی به تداوم حضور زیلیکیچ درتیمش ندارد در بازی دوستانه مقابل العروبه عرستان دقایقی به این بازیکن میدان داد که همین تصمیم موجب شد بازیکن بوسنیایی استقلال گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.  

 زیلیکیچ در دو بازی دوستانه برابر استانبول اسپور و العروبه عربستان به میدان رفته  که موفق شد برای استقلال گل بزند؛ گلی که ممکن است تأثیر زیادی در تصمیم نهایی نکونام برای انتخاب این بازیکن داشته باشد. با توجه به اینکه زلیکیچ در این بازی نمایش مطلوبی داشته ممکن است جواد نکونام را برای جدا کردن او از ترکیب تیمش منصرف کند.


درباره این بازیکن شایعات دیگری نیز مطرح است وگفته می‌شود شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به شدت حامی تداوم حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها است درحالی که نکونام اعتقاد دارد نام این بازیکن بایداز فهرست نهایی خارج شود.  

با توجه به اینکه زلیکیچ دربازی اخیر برای استقلال گل زده ممکن است تمام معادلات تغییر کرده و این بازیکن در ترکیب آبی‌ها باقی بماند. این درحالی است که استقلال با احتساب این بازیکن ۸ بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و باید دو بازیکن حذف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->