برای اولین‌بار در نمونه‌های سنگ ماه مولکول آب کشف شد پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در فصل دوم ۲۰۲۴ مجلس طرح دوفوریتی رفع فیلترینگ را تا شروع به کار دولت مسعود پزشکیان متوقف کرده است صفحه رسمی توکن «همستر کامبت» (HMSTR) به صرافی بایننس اضافه شد کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) اینترنت رایگان ویژه خبرنگاران به مناسبت «روز خبرنگار» به اصحاب رسانه تعلق خواهد گرفت کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر به زودی از چت بات هوش مصنوعی برای کمک به زائران اربعین رونمایی می‌شود به‌زودی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ با حمایت OpenAI معرفی می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر تحقیقی عجیب نشان می‌دهد که نام شما تأثیری باورنکردنی روی چهره‌تان دارد! کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید طلایی و کارت‌های امروز همستر مارک زاکربرگ می‌خواهد با رونق دوباره واتساپ در آمریکا قدرت را به این پیام‌رسان برگرداند تلگرام با چند ویژگی کاربردی آپدیت شد | مرورگر چندزبانه و مینی‌ اپ‌استور جزئیاتی جدید از رنگ‌بندی و طراحی آیفون ۱۶ منتشر شد درباره پرونده اختلاف «فیلیمو» و «فیلیمیوم» و جواب ساترا کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید طلایی و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صفحه رسمی توکن «همستر کامبت» (HMSTR) به صرافی بایننس اضافه شد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۸۱
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
صفحه رسمی توکن «همستر کامبت» (HMSTR) به صرافی بایننس اضافه شد
به تازگی صفحه قیمت رسمی توکن «همستر کامبت» (HMSTR) در صرافی بایننس، بزرگترین پلتفرم معاملات ارز‌های دیجیتال در جهان، ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همستر کامبت، یک بازی محبوب تلگرامی است که در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را جذب کند. توکن HMSTR که ارز بومی این بازی است، تا به امروز در هیچ صرافی بزرگی لیست نشده بود و تنها در بازار پیش از عرضه قابل معامله است. با این حال، ایجاد صفحه قیمت این توکن در بایننس می‌تواند اولین گام برای ورود این توکن به بازار‌های اصلی ارز‌های دیجیتال باشد و این یعنی به ایردراپ این توکن نزدیک‌تر شده‌ایم.

در حال حاضر، صفحه قیمت HMSTR در بایننس هیچ داده‌ای را نمایش نمی‌دهد و با پیام «Couldn’t find any data – We are still collecting it, please come back later!» همراه است. همچنین، یک هشدار مبنی بر اینکه “این کوین در حال حاضر در بایننس برای معامله و خدمات لیست نشده» نیز قابل مشاهده است. با این وجود، خود وجود این صفحه می‌تواند نشانه‌ای از برنامه‌های آینده بایننس برای عرضه این توکن باشد.

با توجه به محبوبیت روزافزون بازی‌های بلاکچینی و توکن‌های مرتبط با آنها، لیست شدن HMSTR در بایننس می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر اکوسیستم همستر کامبت و جامعه کاربران آن داشته باشد. این امر می‌تواند منجر به افزایش نقدینگی، دسترسی‌پذیری بیشتر و در نهایت ایردراپ مورد انتظار آن شود.

منبع: ایران بروکر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->