این غذاها را بخورید تا «آلزایمر» شما را فراموش کند هزینه این عمل زیبایی میتواند ابتلا به HIV باشد! نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد + لینک مشاهده نتایج تاثیر خرابی دندان بر ابتلا به بیماریهای قلبی حریق منزل مسکونی در طلاب (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ارتباط چربی دور شکم با خطر زوال عقل چیست؟ دستگیری ساقی آنلاین موادمخدر در تهران واژگونی خودروی پژو در جاده شاندیز به مشهد | ۶ نفر راهی بیمارستان شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات سارقان بی‌رحم در مورد سرقت از رانندگان تاکسی قاتل سه عضو خانواده مقتولان را ربود آلودگی هوای تهران در وضعیت قرمز (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) علت آتش‌سوزی در مرز دوغارون چه بود؟ (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع زن سرکارگر به دست ۲ کاگر جوان خارجی| جسد مقتول را آتش زدند واژگونی خودرو در جاده نیشابور- سبزوار با پنج مصدوم (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) افشاگری کارگردان صهیونیست: همه به دنبال فرار از اسرائیل هستند آتش در دوغارون دوباره شعله‌ور شد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۱۲ فقره سرقت موتور کولر در شهرک الهیه مشهد مشکل فنی برای قطار قزوین-مشهد| مسافران در سلامت کامل هستند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو | لحظۀ انفجار مهیب یکی از مخازن سوخت در مرز دوغارون (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) مهار آتش‌سوزی در مرز دوغارون خراسان‌رضوی | تردد مردم در مرز جریان دارد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در خراسان رضوی طی سال جاری
سرخط خبرها

قاتل سه عضو خانواده مقتولان را ربود

  • کد خبر: ۲۴۳۳۶۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
قاتل سه عضو خانواده مقتولان را ربود
مرد مسلح پس از قتل ۲ نفر فرار کرد و وقتی متوجه شد پلیس در تعقیب اوست سه عضو خانواده مقتولان را گروگان گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: اول تیرماه امسال خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد مبنی بر اینکه مردی مسلح در یکی از روستا‌های شهرستان دورود ۲ نفر را به قتل رسانده و فرار کرده است.

وی افزود: بلافاصله با اعلام این خبر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت و با تشکیل تیم ویژه‌ای با حضور فرمانده، جانشین، مأموران آگاهی، اطلاعات، فتا و انتظامی شهرستان دورود ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی شد و با تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات فنی و علمی، پس از مدت کوتاهی قاتل متواری شناسایی شد.

سردار الهی گفت: مشخص شد قاتل سه نفر از اعضای خانواده مقتولان را برای گرفتن رضایت به گروگان گرفته است که مأموران با تلاش مضاعف و اقناع‌سازی قاتل، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و گروگان‌ها صحیح و سالم آزاد شدند.

وی با بیان اینکه یک قبضه سلاح جنگی و ۲ تیغه خشاب استفاده‌شده در ارتکاب جرم کشف شده است، ادامه داد: قاتل که ۴۴ سال دارد، در تحقیقات صورت‌گرفته به ارتکاب قتل‌ها اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با تأکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->