سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است تعلیق مذاکرات حماس با رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید هنیه تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند ادعای اوکراین درباره انهدام ۱۹ موشک و پهپاد روسی سیدحسن نصرالله: پاسخ ما قطعی است انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس تکذیب شد هریس معاون خود را انتخاب کرد
سرخط خبرها

تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند

  • کد خبر: ۲۴۳۶۲۰
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند
رئیس جمهور اوکراین در حالی از تلاش برای تولید موشک‌های دوربرد خبر داد که امروز (سه‌شنبه) ۱۰۰ نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شده و نتوانستند وارد خاک این کشور شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین گفت که اوکراین بودجه بیشتری را به برنامه موشکی خود اختصاص داده است تا بتواند بر تسلیحات دوربرد روسیه غلبه کند.

اوکراین که از زمان شروع جنگ با روسیه، تولید پهپادهای تهاجمی دوربرد را در اولویت قرار داده، تلاش کرده است تا تولید سلاح‌هایی مثل موشک ضدکشتی نپتون را افزایش دهد.

زلنسکی در برنامه پیام رسان تلگرام بدون ارائه جزئیات خاصی از تخصیص بودجه بیشتر به برنامه موشکی و تولید تعداد بیشتر آنها خبر داد.

زلنسکی ماه گذشته میلادی گفته بود که کی‌یف برای کاهش وابستگی خود به موشک‌های ارسال شده از سوی کشورهای خارجی تلاش می‌کند. وی بارها از کشورهای غربی خواسته اجازه دهند از موشک‌های دوربرد آنها برای هدف قرار دادن خاک روسیه استفاده کند.

بر اساس گزارش دیگری از رویترز «الکسی اسمیرنوف»، فرماندار منطقه کورسک جنوبی روسیه روز سه‌شنبه گفت که تلاش اوکراین برای نفوذ به داخل خاک این کشور خنثی شده است. وی گفت دو غیرنظامی در جریان این عملیات کشته شده و وضعیت در منطقه بحرانی است.

اسمیرنوف گفت که سربازان و نیروهای مرزی سرویس امنیت فدرال (FSB) حمله اوکراین را دفع کردند.

رسانه های روسی نیز گزارش دادند که نیروهای نظامی این کشور یک حمله مسلحانه از سوی اوکراین را خنثی کردند.

یک کانال تلگرامی نزدیک به دولت روسیه اعلام کرد که ۱۰۰ نفر از نظامیان اوکراینی تلاش داشتند وارد خاک روسیه شوند که در منطقه کورسک زمین‌گیر شده اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->