بازگشت مازیار زارع به انزلی نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | انتقام به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف الجزایری در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قدرتنمایی به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی مبینا نعمت زاده برابر حریف لتوسویی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | برد بی دردسر نتیجه و ویدئو بازی علیرضا مهمدی برابر حریف کلمبیایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | صعود به یک چهارم نهایی سمیعی: امیدواریم مسئولین مشهد با ما همکاری کنند نتیجه و ویدئو بازی علی آقامیرزایی در کایاک هزارمتر المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قایق ایران به فینال نرسید تاج: بازی سپاهان و شباب الاهلی مایه آبروریزی شد بازگشت نیمار در هاله‌ای از ابهام رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟
سرخط خبرها

تاریخ سازی دورانت در بسکتبال

  • کد خبر: ۲۴۳۷۱۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
تاریخ سازی دورانت در بسکتبال
کوین دورانت رکورددار امتیاز برای تیم بسکتبال ایالات متحده در بازی‌های المپیک شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم ملی آمریکا به مصاف برزیل رفت که در پایان، با نتیجه قاطع ۱۲۲ - ۸۷ شکست سنگینی را به حریف خود تحمیل کرد تا مقتدرانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

کوین دورانت ستاره فینیکس در این دیدار به امتیازآورترین بازیکن بسکتبال آمریکا در هر دو بخش زنان و مردان تبدیل شد.

او در یک چهارم نهایی بازی‌های ۲۰۲۴ مقابل برزیل ۱۱ امتیاز گرفت و صدرنشین شد. دورانت با عبور از رکورد لیزا لزلی که ۴۸۸ امتیاز کسب کرده بود حالا با ۴۹۴ امتیاز، امتیازآورترین بسکتبالیست تاریخ کشورش در المپیک شده است که در دو بازی بعدی هم آن را افزایش خواهد داد.

دورانت ۳۵ ساله با تیم ملی ایالات متحده در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ مدال طلای المپیک کسب کرد.

تیم ملی بسکتبال آمریکا با این پیروزی قاطع چهارمین تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد و باید در مرحله بعد به مصاف تیم ملی صربستان برود. این دیدار روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم‌های ملی آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار هم روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->