بازگشت مازیار زارع به انزلی نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | انتقام به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی سعید اسماعیلی برابر حریف الجزایری در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قدرتنمایی به سبک سعید نتیجه و ویدئو بازی مبینا نعمت زاده برابر حریف لتوسویی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | برد بی دردسر نتیجه و ویدئو بازی علیرضا مهمدی برابر حریف کلمبیایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | صعود به یک چهارم نهایی سمیعی: امیدواریم مسئولین مشهد با ما همکاری کنند نتیجه و ویدئو بازی علی آقامیرزایی در کایاک هزارمتر المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قایق ایران به فینال نرسید تاج: بازی سپاهان و شباب الاهلی مایه آبروریزی شد بازگشت نیمار در هاله‌ای از ابهام رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟
سرخط خبرها

سپاهان به دنبال فرار از خانه

  • کد خبر: ۲۴۳۷۲۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
سپاهان به دنبال فرار از خانه
مسئولان باشگاه سپاهان علاقه‌مند به برگزاری دیدار‌های خانگی خود در ورزشگاه فولادشهر اصفهان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، وضعیت اسفناک چمن ورزشگاه نقش جهان از شب گذشته که و بعد از دیدار سپاهان و شباب الاهلی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ای داشته است. کیفیت عجیب چمن نقش جهان که در گذشته یکی از بهترین چمن‌های ایران بود، مورد تعجب اهالی فوتبال قرار گرفته و حالا کار به جایی رسیده که سپاهان نیز دوست ندارد بازی‌های خانگی‌اش را در نقش جهان برگزار کند.

وضعیت عجیب چمن نقش جهان شب گذشته مورد انتقاد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان هم قرار گرفت. این سرمربی پرتغالی با عصبانیت گفت: «شرم‌آور است که در چنین زمینی بازی کنیم، گل اول ما نیز به دلیل کیفیت زمین بود، گل‌هایی که دریافت کردیم نیز به دلیل اشتباهات فردی‌ای بود که کیفیت زمین در آن تأثیرگذار بود؛ قوانین باید در خصوص استاندارد بودن زمین‌ها باشد و شرایط برای بازی فوتبال مهیا باشد، از باخت ناراحتیم و خیلی حرف‌ها می‌توان گفت.»

او افزود: «دوست ندارم در چنین زمینی بازی کنیم و باید فدراسیون فوتبال استاندارد‌ها را تعیین کند، نمی‌دانم کجا قرار است بازی کنیم، اما امیدوار هستم زمین خوبی داشته باشیم.»

در چنین شرایطی مسئولان باشگاه سپاهان در صدد هستند تا طبق هماهنگی با مدیران دیگر باشگاه اصفهانی بازی‌های خانگی خود را به ورزشگاه فولادشهر ببرند.

ورزشگاه فولادشهر که در اختیار ذوب‌آهن است برخلاف نقش جهان با رسیدگی مسئولان باشگاه سبزپوش از لحاظ چمن وضعیت بسیار خوبی دارد و آماده شروع لیگ برتر است. در این شرایط سپاهانی‌ها بدشان نمی‌آید دیدار‌های خانگی خود را در فولادشهر برگزار کنند و از نقش جهان کوچ کنند.

در این خصوص به‌زودی جلسه‌ای میان مسئولان سپاهان و ذوب‌آهن برگزار خواهد شد تا در صورت تایید سازمان لیگ دیدار‌های خانگی طلایی‌پوشان تا زمان آماده‌سازی چمن ورزشگاه نقش جهان به فولادشهر منتقل شود. باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->