مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است| سپاه امام رضا (ع)، میزبان آیین تجلیل از اصحاب رسانه خراسان رضوی درگذشت «آنجل سالازار» بازیگر «صورت زخمی» + علت فوت برگزاری مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی برنامه‌های رادیو برای اربعین حسینی + جزئیات سامانه «سمفا» از دسترس خارج شد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) پخش ویژه برنامه روز مقاومت اسلامی در رادیو صبا کفاره سفر، رسیدن به مقام غریبگی است فصل دوم «طریق» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش مروری بر مزایا و معایب فروش آنلاین کتاب در مشهد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ نقاشی عاشورایی به سختی نفس می‌کشد دوبله «اسطوره و پروانه» برای پخش از شبکه نمایش معاون امور هنری وزارت ارشاد صدور مجوز برای ۳ خواننده «رپ» را تکذیب کرد! ۷ سریال برتر کره‌ای با درخشش «بائه سوزی» + زمان انتشار سریال «منطقه دوردست» با بازی نیکول کیدمن در شبکه چهار + زمان پخش و تکرار آلبوم «درکوچه‌های خاطره» به بازار موسیقی آمد
سرخط خبرها

معاون امور هنری وزارت ارشاد صدور مجوز برای ۳ خواننده «رپ» را تکذیب کرد!

  • کد خبر: ۲۴۴۶۴۷
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
معاون امور هنری وزارت ارشاد صدور مجوز برای ۳ خواننده «رپ» را تکذیب کرد!
«محمود سالاری» معاون امور هنری وزارت ارشاد هر گونه صدور مجوز برای خوانندگان موسیقی رپ را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمود سالاری» معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این پرسش که آیا صدور مجوز برای سه خواننده «رپ» حقیقت دارد یا نه؟ گفت: خیر، این مسئله صحت ندارد. قاعدتا هنوز مجوزی برای موسیقی رپ صادر نشده است. مجوزی برای اثری صادر شده است که پاپ بوده است و آن خوانند‌ه‌ای که مشهور به رپ‌خوانی است در آن اثر رپ نخوانده و ژانرش پاپ است. در حقیقت ما به موسیقی پاپ او مجوز دادیم. دو اسم دیگری هم که مطرح شده بود را بررسی کردم، آن دو خواننده هم قرار بر این بود که اگر در گونه پاپ بخوانند مجوز بگیرند.

سالاری درباره کارگروهی که در وزارت ارشاد برای بررسی صدور مجوز برای «رپ» تشکیل شده بود، گفت: ما کارگروهی را در خصوص بررسی ژانر موسیقی رپ داریم، اما این بین اختلاف‌نظر بسیار زیاد است. رپ یک سبک زندگی است که با خودش چیز‌های زیادی به همراه دارد بنابراین فقط نباید واژه‌ها و نت‌ها را کنار هم دید. به همین دلیل هنوز به جمع‌بندی قطعی در این خصوص نرسیده‌ایم.

پس از مطرح شدن مجوز دار شدن برخی از خوانندگان رپ در دولت سیزدهم، به تازگی اخباری مبنی بر اینکه «حمید صفت»، «چَرسی» و «دِدان» سه خواننده موسیقی رپ از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت رسمی پیدا کرده‌اند، منتشر شده بود.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->