سرخط خبرها

برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۴۴۸۶۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد
آرش برهانی باشگاه استقلال را به پرداخت ۷۲۰ میلیون تومان جریمه محکوم کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال یکی از آن دسته باشگاه‌هایی است که به دلیل شلختگی مالی همچنان پرونده‌های باز بسیاری با بازیکنان و مربیان سابق خود دارد. سوء مدیریت در گذشته سبب شده اکنون مدیران کنونی باشگاه استقلال نیز چالش‌هایی را تجربه کنند و ناچار به پرداخت بدهی‌های پیشین شوند.

به تازگی خبری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شده با این مضمون که باشگاه استقلال باید مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته ارش برهانی و مبلغ ۲۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان پرداخت کند.


کمیته انضباطی اعلام نکرده مبلغ فوق به چه منظور باید به حساب بازیکن سابق استقلال واریز شود، اما به نظر می‌رسد این مبلغ مربوط به دوران مدیریت برهانی بر آکادمی باشگاه استقلال باشد که هم زمان سرمربیگری تیم امید را نیز به عهده داشت.  

البته ممکن این بدهی مربوط به دوران بازی برهانی هم باشد و توضیح ناکافی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه مبلغ فوق به چه منظور باید به حساب مهاجم سابق ریخته شود، بر دایره ابهام‌ها افزوده است.

به هرحال شاید چیزی که مهم باشد این است که در حال حاضر باشگاه استقلال از این دست پرونده‌ها کم در کمیته انضباطی ندارد و یکی بعد از دیگری احکام صادر خواهد شد و مدیران جدید ناچار به پرداخت آن خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->